Ik zit weer eens met een probleempje..... Op mijn laptop is inmiddels Windows 7 geïnstalleerd en de hd is in 2 partities gedeeld een c en een d partitie. Op c staat mij os, d heb ik voor de datat. Nu was alleen de c schijf maar 30 gb groot (ik dacht dat dat wel zat zou zijn
verkleinen/vergroten, dus dat vond ik wel handig.... Ik kwam erachter dat de c schijf te klein was, toen ik een backup wilde maken en dat nietkon omdat er geen ruimte op de c schijf was om de schaduwkopie te plaatsen...
Vervolgens kon ik alleen de d schijf verkleinen naar 58 gb, maar die c schijf kon ik niet vergroten. Ik heb dus nu
een ruimte van 2gb, dan de c schijf van 30gb waar nog een klein stukje van leeg is, dan de d schijf van 58 gb en dan nog een lege partitie van 58 gb.... De c schijf vergroten gaat niet, de d schijf wel, dus dat heeft te maken met de plaats van de schijven denk ik... kan ik die d schijf niet veranderen in een e schijf? en als dat kan ben ik dan de data kwijt die daarop staat?, kan ik dan de lege partitie een d schijf van maken en zo misschien de c schijf weer vergroten? Pff ingewikkeld, volgens mij is dit niet te volgend.....
Mijn grootste probleem nu is, is dat ik terwijl ik aan het proberen was meer ruimte op die c schijf te krijgen, de schijfopruiming gedaan heb, gedefragmenteerd, en daarna gecomprimeerd. Nu ben ik bang dat ik dat vinkje daarna
niet meer weggehaald heb, en dat ie daarom met die foutmelding komt.... Maar hoe kom ik nu weer in die laptop als hij
Windows niet kan opstarten?
Kan iemand mij helpen???? aub???
met vriendelijke groet
Cobie