mijn mailbox wordt gebombardeerd met de mededeling dat your message couldnt delivered because the mail box was overflowded of zoiets ik word hier gek van en allemaal van yahoo.
heeft iemand anders hier ook last van.
frank
mijn email box gebombardeerd met delivery failure
Moderator: MandersOnline
-
piconimpex
- Beginner

- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ja virussen die worden gezonden is het probleem oplossing heb ik helaas niet 
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- Jan_Kol
- 500+ Poster

- Contacteer:
Ik neem aan dat je je e-mail ophaalt met behulp van een POP3-programma, b.v. Outlook Express. Daarin kun je instellen dat berichten een bepaalde tijd op de server moeten blijven staan. Ook of ze weg gegooid moeten worden als jij ze in je POP3-programma weggooit. Als je geen berichten weggooit loopt de boel vol en ontstaat het probleem dat jij hier weergeeft.
Natuurlijk kan een virus of spam ook een oorzaak zijn. Met name bij virussen zou je dat moeten merken omdat je virusscanner daar dan melding van moet doen. Ook zou je eens moeten kijken van wie je erg veel mail krijgt en vragen of dat wel klopt; er kan ook een virus actief zijn bij iemand die je kent maar die zelf geen weet heeft van die mailtjes. Voorts, zorg dat je e-mails van mensen en/of
Natuurlijk kan een virus of spam ook een oorzaak zijn. Met name bij virussen zou je dat moeten merken omdat je virusscanner daar dan melding van moet doen. Ook zou je eens moeten kijken van wie je erg veel mail krijgt en vragen of dat wel klopt; er kan ook een virus actief zijn bij iemand die je kent maar die zelf geen weet heeft van die mailtjes. Voorts, zorg dat je e-mails van mensen en/of
-
piconimpex
- Beginner

- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
-
piconimpex
- Beginner