wireles-usb adapter maakt conflict met de bios
Moderator: MandersOnline
wireles-usb adapter maakt conflict met de bios
ik heb een usb-wireless Thompson 121g adapter om via een Experiabox van KPN draadloos te internetten
het vreemde is als ik die adapter achter in de pc in de usb-aansluiting stop dat als ik dan de pc aanzet hij niet door wil starten hij blijft hangen op het zwarte scherm waar dan staat dat ik alt f2 of del moet doen maar ook daar reageert het niet op!
als ik dan de pc uitzet gaat hij met de volgende opstart meteen naar de bios!
stop ik die usb Thompson adapter aan de voorkant in de usb drive dan doet hij het wel goed, start dus dan wel meteen door en gaat automatisch naar het Windows XP home scherm
wie weet wat die probleem zou kunnen zijn?
we hebben hetzelfde probleem ook gehad met een Siemens adapter die ook geleverd is door KPN net zoals die Thompson!
KPN doet er niets mee, tig keer contact mee gehad maar helaas!
het vreemde is als ik die adapter achter in de pc in de usb-aansluiting stop dat als ik dan de pc aanzet hij niet door wil starten hij blijft hangen op het zwarte scherm waar dan staat dat ik alt f2 of del moet doen maar ook daar reageert het niet op!
als ik dan de pc uitzet gaat hij met de volgende opstart meteen naar de bios!
stop ik die usb Thompson adapter aan de voorkant in de usb drive dan doet hij het wel goed, start dus dan wel meteen door en gaat automatisch naar het Windows XP home scherm
wie weet wat die probleem zou kunnen zijn?
we hebben hetzelfde probleem ook gehad met een Siemens adapter die ook geleverd is door KPN net zoals die Thompson!
KPN doet er niets mee, tig keer contact mee gehad maar helaas!
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Lijkt er haast op dat de USB poorten aan de achterkant niet goed zijn, heb je een standaard fabriek PC of eentje die gebouwd is voor je?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Ik denk dat het te maken heeft met de stroom toevoer op die PC.
Printer heeft zijn eigen stroom en de rest niet, dus daar ligt het probleem.
Printer heeft zijn eigen stroom en de rest niet, dus daar ligt het probleem.
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Krijg je verder geen foutmelding van.
Wat je zou moeten doen, weet het niet er kan zoveel zijn wat er dan moet gebeuren wat het zou kunnen oplossen, is het niet prettig dat ding aan de voorkant te hebben?
Wat je zou moeten doen, weet het niet er kan zoveel zijn wat er dan moet gebeuren wat het zou kunnen oplossen, is het niet prettig dat ding aan de voorkant te hebben?
ik vind het inderdaad niet fijn dat ding aan de voorkant
die gebruik ik liever voor tijdelijke usb apparaten
en die adapter als die er achter in zit heb ik er geen last van
vandaar!!
ik zal het anders eens een keer als ik tijd heb open schroeven om
te kijken of de verbindingen nog wel goed zitten!!
bedankt voor het meedenken
die gebruik ik liever voor tijdelijke usb apparaten
en die adapter als die er achter in zit heb ik er geen last van
vandaar!!
ik zal het anders eens een keer als ik tijd heb open schroeven om
te kijken of de verbindingen nog wel goed zitten!!
bedankt voor het meedenken
misschien kan ik ze nog vervangen maar ik weet niet of dat met een bestaand pc-tje ook gemakkelijk gaat.
ik heb ook een zelf samengestelde pc en daar heb ik er nog niet zo lang geleden een paar usb aansluitingen bijgezet omdat ik er naar mijn zin te weinig had en dat ging heel goed!
van mijn kant uit iedereen fijne feestdagen
ik heb ook een zelf samengestelde pc en daar heb ik er nog niet zo lang geleden een paar usb aansluitingen bijgezet omdat ik er naar mijn zin te weinig had en dat ging heel goed!
van mijn kant uit iedereen fijne feestdagen