Rollen bij scrollen
Moderator: MandersOnline
Sorry maar ik kom er hier niet uit. Zelfs mijn man lukt het niet en die weet wel wat meer dan ik. We gaan nog even verder puzzelen, we hebben dit eerder aan de hand gehad, maar dat was toen iets heel simpels, iets wat ik ook kon doen en dat was niet met een videokaart of zo maar in de resolutie instelling van het beeldscherm of zo.
Groetjes,Veronica
-
- Manders Online
- Contacteer:
-
- 100+ Poster
- Contacteer:
Re: Rollen bij sckrollen
Lijkt me inderdaad iets met de vernieuwingsfrequentie.Veronica schreef: do 04 mei 2006, 14:34Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem dat als ik scrol mijn beeldscherm als het waren golft. Ik heb al bij configuratie > muis> Bladwieltje de instelling veranderd van 8 naar 1 regel per keer verschuiven maar ook heb ik het al geprobeerd met de andere opties tot 100 per keer aan toe maar niets helpt. Dit is gebeurt na dat ik mijn pc heb leeggehaald en alles weer opnieuw gedaan heb. Wie weet waar en hoe ik dit euvel kan verhelpen? Ik werk met Windows XP Prof. En heb een Packard Bell pc.
Zet 'm eens op 72.
Klik met rechtermuisknop op je bureaublad en kies eigenschappen. Ga naar instellingen en klik op geavanceerd. Vervolgens naar beeldscherm.
Hier kun je de vernieuwingsfrequentie instellen. Als het ingesteld is op toepassen klikken en dan kun je de schermen afsluiten.
-
- Manders Online
- Contacteer:
Dan moet je dus echt je Drivers bijwerken, maar wat doe je en waar loop je mis?
Ik kan je wel stap voor stap verder helpen alleen wel morgen ga nu even kijken hoe lekker me bed ook al weer ligt.
Ik kan je wel stap voor stap verder helpen alleen wel morgen ga nu even kijken hoe lekker me bed ook al weer ligt.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
- 100+ Poster
- Contacteer:
Ik bedoel dit scherm he:Veronica schreef: vr 05 mei 2006, 0:46De enige optie die ik daar heb is standaardNiets te kiezen dus.

Die krijg je als je bij beeldscherm naar tabblad instellingen gaat en dan op geavanceerd klikt. Je ziet dan ook een aantal tabbladen.
Zoals je hier ziet heb ik een ATI radeon kaart.
-
- Manders Online
- Contacteer:
Ik ben Wakker 
Als er alleen Standaard staat is je driver dus niet geïnstalleerd.

Als er alleen Standaard staat is je driver dus niet geïnstalleerd.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
-
- Manders Online
- Contacteer:
-
- Manders Online
- Contacteer: