validatie
Moderator: MandersOnline
- beronnie
- Beginner

- Contacteer:
validatie
Pieter,
Zit in Hongarije, en heb daar een Nederlandse versie XP op de computer. Wil nu een printer aansluiten, wat steeds niet lukt. Dit omdat ie aangeeft dat de XP versie niet gevalideerd is.
Hoe kan ik dit omzeilen, want verder loopt alles goed, en kan ik de printer toch installeren?
Zit in Hongarije, en heb daar een Nederlandse versie XP op de computer. Wil nu een printer aansluiten, wat steeds niet lukt. Dit omdat ie aangeeft dat de XP versie niet gevalideerd is.
Hoe kan ik dit omzeilen, want verder loopt alles goed, en kan ik de printer toch installeren?
"doe niet geleerd, wees wijzer."
ttfn, berend." 
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Waar kom je bij dat probleem uit wanneer krijg je die melding?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
- beronnie
- Beginner

- Contacteer:
Pieter,
Mijn vriendin heeft alhier een nieuwe HP printer gekocht, ( verdorie de taal is hier zo'n groot probleem) installeer het programma vanaf de CD. en op een gegeven moment moet ik de printer aansluiten. Dat doe ik, even daarna krijg ik de melding dat ie bestand: _ Unidrv.hlp op PDL_LANG _ nodig is. Kan echter dat bestandje nergens vinden.
Ging naar de Windowspagina om de driver te downloaden, aldaar kreeg ik de melding dat de Windowsversie niet gevalideerd was. En kon ik afsluiten.
Zo kom ik te einde raad bij jou. Wat moet en kan ik doen?
Mijn vriendin heeft alhier een nieuwe HP printer gekocht, ( verdorie de taal is hier zo'n groot probleem) installeer het programma vanaf de CD. en op een gegeven moment moet ik de printer aansluiten. Dat doe ik, even daarna krijg ik de melding dat ie bestand: _ Unidrv.hlp op PDL_LANG _ nodig is. Kan echter dat bestandje nergens vinden.
Ging naar de Windowspagina om de driver te downloaden, aldaar kreeg ik de melding dat de Windowsversie niet gevalideerd was. En kon ik afsluiten.
Zo kom ik te einde raad bij jou. Wat moet en kan ik doen?
ttfn, berend." 
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Windows Update:
Extra - Internet-opties... - Programma's - Invoegtoepassingen beheren
dan staat er ergens vrij ver onderaan: Windows Genuine Advanced
Die selecteren en dan zeggen uitschakelen.
dan zou het op Windows Update moeten werken.
Mocht je de download pagina hebben dan moet je eerst een programma downloaden en met een officiële versie kan je dan een code genereren die je dan kan invoeren voor de download.
Extra - Internet-opties... - Programma's - Invoegtoepassingen beheren
dan staat er ergens vrij ver onderaan: Windows Genuine Advanced
Die selecteren en dan zeggen uitschakelen.
dan zou het op Windows Update moeten werken.
Mocht je de download pagina hebben dan moet je eerst een programma downloaden en met een officiële versie kan je dan een code genereren die je dan kan invoeren voor de download.
- beronnie
- Beginner

- Contacteer:
validatie en printer
Pieter,
Dank voor je snelle reactie, heb vermelde uitgevoerd doch het printerprogramma wil niet geïnstalleerd worden.
Heb 2 screenshots gemaakt, maar kom hier tot de ontdekking dat ik deze niet online kan plaatsen. Kan je alleen vermelden dat volgens HP het probleem in de software is gelegen, ze bedanken me voor het support waarna het geïnstalleerde wordt verwijderd?
Ook het printprogramma in win XP is niet in staat de printer aan de praat te krijgen. Het gaat hier om de HP printer Deskjet 3940.
Mocht je een oplossing hebben , Heel graag!!
Dank voor je snelle reactie, heb vermelde uitgevoerd doch het printerprogramma wil niet geïnstalleerd worden.
Heb 2 screenshots gemaakt, maar kom hier tot de ontdekking dat ik deze niet online kan plaatsen. Kan je alleen vermelden dat volgens HP het probleem in de software is gelegen, ze bedanken me voor het support waarna het geïnstalleerde wordt verwijderd?
Ook het printprogramma in win XP is niet in staat de printer aan de praat te krijgen. Het gaat hier om de HP printer Deskjet 3940.
Mocht je een oplossing hebben , Heel graag!!
ttfn, berend." 
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Zou je eventueel de Screenshots wel kunnen opsturen naar mij?
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
ik reageer zowel hier als op de mail.
de melding geeft aan dat ze momenteel geen oplossing voor je probleem hebben...
de melding geeft aan dat ze momenteel geen oplossing voor je probleem hebben...
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
http://h50025.www5.hp.com/hpcom/au_en/1 ... 9050A.html
Dat is de betreffende printer, ik heb even gekeken hij komt aangesloten op USB, zou je USB misschien onvoldoende stroom toevoer hebben eventueel?
Dat is de betreffende printer, ik heb even gekeken hij komt aangesloten op USB, zou je USB misschien onvoldoende stroom toevoer hebben eventueel?
- beronnie
- Beginner

- Contacteer:
validatie en printer instal
Pieter,
Heb even naar de systeem vereisten gekeken, en daar ik niets weet van de computer alhier, zou het kunnen zijn dat deze niet voldoet aan de eisen die de printer steld. ( waar vind ik de gegevens van deze computer zodat ik deze aan je kan zenden? )
En of anders wat te doen als de stroomtoevoer onvoldoende is??
vragen vragen
Heb even naar de systeem vereisten gekeken, en daar ik niets weet van de computer alhier, zou het kunnen zijn dat deze niet voldoet aan de eisen die de printer steld. ( waar vind ik de gegevens van deze computer zodat ik deze aan je kan zenden? )
En of anders wat te doen als de stroomtoevoer onvoldoende is??
vragen vragen
ttfn, berend." 
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Stroom toevoer is te merken aan een feit dat die mogelijk ergens anders wel zonder problemen wordt herkent.
Verder zijn de systeem eisen het liefste USB2 maar USB 1.1 wat je vermoedelijk zal hebben kan ook geen kwaad. Wat betreft het besturingssysteem is er geen probleem Zelfs oudere Windows versies worden ondersteunt.
Verder zijn de systeem eisen het liefste USB2 maar USB 1.1 wat je vermoedelijk zal hebben kan ook geen kwaad. Wat betreft het besturingssysteem is er geen probleem Zelfs oudere Windows versies worden ondersteunt.
- beronnie
- Beginner

- Contacteer:
gelukt en dank
Pieter,
Dank voor je meedenken, en wil je bij dezen vertellen dat alles is opgelost. Probleem was dat er een driver met de naam_ UNIDR.dll in Windows ontbrak. Alles loopt nu als een trein.
Dank voor je meedenken, en wil je bij dezen vertellen dat alles is opgelost. Probleem was dat er een driver met de naam_ UNIDR.dll in Windows ontbrak. Alles loopt nu als een trein.
ttfn, berend." 
- MandersOnline
- Manders Online

- Contacteer:
Heel mooi, kreeg er ook een melding van in een mail met foto, leuke foto was het.