foutmeldingen
Moderator: MandersOnline
foutmeldingen
Ik krijg steeds foutmeldingen pc zegt rapport verzenden? dit gebeurt bijna bij elke handeling die ik doe. Heb al een herstelpunt gedaan maar het is nog steeds het zelfde wat moet ik doen?
-
- Manders Online
- Contacteer:
Dat rapport gaat alleen naar Microsoft en zou zeggen probeer je PC even te optimaliseren aangezien je ook al problemen met je headset hebt...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
[quote="marcelv1 @ Di 21 Jun 2005, 7:16"]Defragmenteren en foutcontrole uitvoeren.
Selecteer "deze computer"
Dan rechtermuisknop op je hdd en selecteer eigenschappen.
2e Tabblad, daar staan ze.[/quote]
Nou gedaan wat je zei bij schijfopruiming word het virusprogramma vanzelf uit geschakeld en een foutmelding dus die gaat ook niet verder. defragmenteren ging goed de fout berichtjes blijven nog steeds komen.
groetjes
Selecteer "deze computer"
Dan rechtermuisknop op je hdd en selecteer eigenschappen.
2e Tabblad, daar staan ze.[/quote]
Nou gedaan wat je zei bij schijfopruiming word het virusprogramma vanzelf uit geschakeld en een foutmelding dus die gaat ook niet verder. defragmenteren ging goed de fout berichtjes blijven nog steeds komen.
groetjes
[quote="marcelv1 @ Di 21 Jun 2005, 13:46"]Probeer ook een de foutcontrole die op hetzelfde tabblad als defragmenteren staat.
Allebei de opties aanvinken en dan de pc opnieuw opstarten.
De foutcontrole wil nog wel eens helpen.[/quote]
dit beide gedaan maar de foutberichten blijven, moeilijk he? groetjes ine
Allebei de opties aanvinken en dan de pc opnieuw opstarten.
De foutcontrole wil nog wel eens helpen.[/quote]
-
- Manders Online
- Contacteer:
Ja ik denk dat er iets fitaals van je Windows kapot is gegaan dat het allemaal niet lekker meer werkt...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
[quote="MandersOnline @ Di 21 Jun 2005, 17:30"]Ja ik denk dat er iets fitaals van je Windows kapot is gegaan dat het allemaal niet lekker meer werkt...[/quote] Nou ik heb een programmagedownload gratis die keek mn pc na er zaten maar liefs 336 fouten in de pc.
Fouten repareren lukte tot 36 na mn pc geeft nu geen foutmeldingen meer aan en doet prima programma heet registry mechanic misschien hebben andere gebruikers hier ook wat aan groetjes
Fouten repareren lukte tot 36 na mn pc geeft nu geen foutmeldingen meer aan en doet prima programma heet registry mechanic misschien hebben andere gebruikers hier ook wat aan groetjes
-
- Manders Online
- Contacteer: