patch voor MSN 7.0
Moderator: MandersOnline
patch voor MSN 7.0
ik wil graag de banner weg hebben en meerdere MSN`s aanzetten wie weet waar ik die patch vandaan kan halen
- MandersOnline
- Manders Online

- Berichten: 23698
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:

