2e account

Algemeen over alle versies van Office.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
jaro
Beginner
Beginner
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 25 jul 2004, 17:46

2e account

Bericht door jaro »

Ik zit met het volgende probleem.
Nadat ik een 2e account heb toegevoegd in Outlook 2003 wordt dit niet getoond in de mappenlijst.
Als ik een nieuw e-mailbericht wil versturen dan kan ik wel kiezen met welk account hij verstuurd moet worden.
De binnenkomende e-mails komen nu in het postvak in van mijn eerste account.
Hoe kan ik er voor zorgen dat het 2e account met het postvak in, uit, adressenbestand e.d zichtbaar wordt.
Als ik een hotmail account aanmaak dan wordt deze wel in de mappenlijst getoond.
Ik heb alles afgezocht maar kom er niet uit, ik hoop dat er iemand is die mij uit de problemen kan helpen.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Je hebt 2 verschillende manieren van accounts zo even snel bekeken. Je hebt de standaard account met de map er bij waar alles in terecht komt en je hebt een Hotmail account, die is afwijkend van de normale mail procedure dus daarvoor word er een spelciale map aangemaakt.

Wat je zult moeten doen is het volgende: verwijder dat ene nieuwe 2de mail adres er even uit waar je het gemaakt hebt.

Ga vervolgens naar Start - (Instellingen) - Configuratiescherm.

Zet het boeltje daar voor het gemak even op Klassieke weergave.

Dan open je E-mail

Daar kies je voor Profielen weergeven en daar kan je dan een nieuw profiel aanmaken.

Let er op dat je aangeeft "Te openen profiel weergeven" dan krijg je elke keer bij het starten van Outlook een keuze en kan je dus kiezen voor een van de 2 profielen, in het nieuwe profiel maak je dan dat e-mail adres aan en zo komt allemaal in een apart vakje terecht voor het betreffende mail adres.

Misschien een beetje lastig allemaal alleen is het de enigste mogelijkheid van Outlook, want regels aanmaken is ook niet 100% geslaagd.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
jaro
Beginner
Beginner
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 25 jul 2004, 17:46

Bericht door jaro »

Bedankt Pieter, het is wat omslachtig maar het werkt wel.

Ik heb ergens gelezen dat het niet meer mogelijk is om mail van een hotmailaccount via Outlook op te halen.
Weet jij hier het fijne van en als dat zo is of er een programmaatje is om dat te omzeilen.

grt....jaro
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

is nog wel mogelijk, maar als je betaald is het over een poosje gewoon ook mogelijk, het is gedaan om SPAM te voorkomen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie