Bedankt iedereen

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Bedankt iedereen

Bericht door lsc2000 »

Bedankt !

Ik wil hierbij iedereen bedanken die me ooit ketting mails gestuurd heeft gedurende al die jaren, want dankzij jullie:

1. ben ik nog steeds aan het wachten op het geld wat Bill Gates aan het verdelen is.

2. heb ik al mijn spaarcenten gestort op de rekening van die Amy Bruce , arm kind die zwaar ziek was zo'n 7000 keer (Raar, dat kind is sinds 1995 nog steeds 8 jaar oud...) .

3. mijn gratis NOKIA GSM is nooit toegekomen en ik heb mijn gratis overnachtingen bij Disneyland ook niet gekregen.

4. heb ik mijn naam zo'n 3000 keer in een lijst toegevoegd en zo een of andere bedreigde soort eekhoorn gered.

5. wist ik zo'n 187 keer dat MSN Hotmail mijn account zou wissen.

6. heb ik het recept om nooit vrijgezel te zijn en gelukkig te zijn voor de rest van mijn leven (het volstaat om de naam van een persoon op een papiertje te schrijven terwijl je heel hard aan hem/haar denkt en ondertussen 3 keer aan je reet krabben terwijl je achterstevoren Keltische volksliederen zingt met een wortel in je linkeroor).

7. heb ik zo'n 300 jaar ongeluk gespaard en ben ik zo'n 67 keer gestorven omdat ik die verdomde kettingmails nooit heb doorgestuurd .

8. betaal ik nog steeds niet voor MSN zelfs niet sinds het Live Messenger heet.

9. staan de foto's van mij nog steeds niet op de voorpagina van de Times.

Jullie zijn allemaal super, bedankt!!

LET OP: Als je deze mail binnen de 3 seconden niet doorstuurt aan minstens 15.000 mensen zal er morgen om 17.30 uur een dinosaurus je hele familie komen verslinden.
Let op, het is waar!! 't Is niet om te lachen ik heb het zelf 24x meegemaakt !!
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

deze heb ik al 5x gehad... ik stuur hem niet eens door....
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie