Schoonzoon.

Hier kun je je voorstellen of leuke gesprekken beginnen.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Schoonzoon.

Bericht door MandersOnline »

Een moeder wandelt langs de slaapkamer van haar dochter en hoort een eigenaardig gezoem. Zij opent de deur van de kamer en vindt haar dochter naakt op het bed met een vibrator. Verbijsterd vraagt zij: "Wat doe jij daar?" Het meisje antwoordt: Ach moeder, ik ben al 35 jaar en woon nog thuis bij jullie. Ik denk niet dat ik dichter bij een huwelijk zal komen dan dit... Enkele dagen later, hoort de vader een vreemd gezoem uit de logeerkamer komen.
Nieuwsgierig opent hij de deur en vindt zijn dochter naakt op de sofa met de vibrator. "Wat doe jij daar?" vraagt de vader verbijsterd. Ach vader, antwoordt het meisje, ik ben al 35 jaar, ik woon nog steeds thuis en zal waarschijnlijk nooit trouwen en dit vervangt voor mij een echtgenoot. Een week later hoort de moeder weer een raar gezoem maar deze keer komt het uit de woonkamer. Zij haast zich naar binnen en vindt haar man op de sofa met naast hem de werkende vibrator, terwijl hij naar de TV kijkt. Zeg, roept de moeder uit, wat ben jij aan het doen? "Zie je dat niet?", vraagt hij, "Ik kijk naar de voetbal op TV, met mijn schoonzoon!"
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Natazja
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 100
Lid geworden op: ma 19 jul 2004, 12:43
Locatie: Arnhem

Bericht door Natazja »

Whahahahaa hij is goed :ugeek:
tinkaa
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 04 aug 2004, 16:35
Locatie: lelystad

Bericht door tinkaa »

hij is echt goed hoor.
photoshoppen is mijn hobby.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

tinkaa @ Ma 06 Sep 2004, 14:40 schreef:hij is echt goed hoor.
Ik dacht dat je mij bedoelde :oops:
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie