kan iemand me helpen ik word gek van mijn webcam

Alles wat met hardware en randapparatuur te maken heeft.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
spotter
Beginner
Beginner
Berichten: 64
Lid geworden op: do 15 dec 2005, 13:09

kan iemand me helpen ik word gek van mijn webcam

Bericht door spotter »

hallo,
ik heb vandaag een webcam gekocht (trust WB-3400T) en ik krijg het niet voor elkaar om deze naar behoren te laten functioneren. ik heb alle benodigde software/drivers geïnstalleerd en toch heeft deze een paar problemen. ten eerste is mijn beeld dia via de webcam verzonden word echt heel erg traag en dat is niet normaal omdat ik weet welke snelheid deze normaal heeft. het tweede probleem is dat ik niet kan praten en zenden tegelijk bij bijvoorbeeld MSN. ik heb alle mogelijke instellingen al uitgeprobeerd zoals de wizard voor beeld en geluid en heb mijn camera enz aangemeld. Toch mag het niet baten. ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik moet doen of wat ik eventueel verkeerd doe. ik wil dus met mijn webcam kunnen praten en het beeld moet sneller.(ja de webcam heeft een microfoon) ikzelf zit te denken aan het stuurprogramma.

alle reacties welkom. Alvast bedankt.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

1 ding kan ik er over zeggen het zijn een van de meest lastigste webcams die ik maar kan verzinnen heb er alleen maar gedonder mee gehad.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
spotter
Beginner
Beginner
Berichten: 64
Lid geworden op: do 15 dec 2005, 13:09

Bericht door spotter »

maar wat moet ik er nu aan doen?
Ronald
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 347
Lid geworden op: ma 13 dec 2004, 18:18
Locatie: Rijswijk (ZH)

Bericht door Ronald »

Een goeie kopen.
mastah
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 167
Lid geworden op: za 21 aug 2004, 13:32
Locatie: mooi achterhoek

Bericht door mastah »

hoi manuel effe een paar overuurtjes maken en dan is het opgelost groetjes m-mastah
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Kijken of je hem kan inruilen voor een andere, wat mijn ervaring is dat een Logitech eigenlijk bijna altijd goed werkt, heb 1 PC meegemaakt, maar dat kan aan die PC gelegen hebben dat het niet goed ging.

Maar je kan het nog wel blijven proberen, ik heb ooit wel een Trust Cam aan de praat gekregen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
spotter
Beginner
Beginner
Berichten: 64
Lid geworden op: do 15 dec 2005, 13:09

Bericht door spotter »

ok bedankt voor jullie antwoord.
Plaats reactie