Chello Verbinding is niet oke meer na upgrade

Alles wat met hardware en randapparatuur te maken heeft.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Feyenoord1908
Beginner
Beginner
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 14 nov 2004, 22:14
Locatie: Rotterdam regio

Chello Verbinding is niet oke meer na upgrade

Bericht door Feyenoord1908 »

Hallo Manders,
Ik heb na een upgrade bij Chello van Classic naar Extreme geen correcte verbinding meer. Ik zou nu 20mbit moeten hebben maar haal slechts 30kbit. Chello kan t niet oplossen en heeft er verder ook niks aan gedaan nl dan alleen maar mijn telefoon nota te verhogen. Dus hoop irritatie enzo, weet jij misschien waar het aan ligt?. Ik heb mijn kaart al op full gezet en via Chello zeggen dat een of andere boot van de vorige modem niet uit hun scherm verdwijnt maar das mijn probleem toch niet. Ik betaal 59 euries voor extreme en digitale telefonie (is 1 modem alles zit goed aangesloten maar de verbinding blijft Extreme laag dus ik hoop dat jij nog wat tips hebt om er iets aan te kunnen doen bvd m8.
Helm Op en gaan
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Dit moet je ben ik bang echt met Chello zelf regelen, ze moeten of een monteur zoeken of wat dingen bij hunzelf nagaan.

Dit is natuurlijk van de zotten ik kan je echt verder niet helpen er mee, want modem heb je neem ik aan al een keer gereset en hun hebben dan echt ergens een fout gemaakt verkeerde modem? maar wat hebben hun met een oude modem reset, dat moeten ze zelf oplossen en jou een schade vergoeding geven.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Feyenoord1908
Beginner
Beginner
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 14 nov 2004, 22:14
Locatie: Rotterdam regio

Bericht door Feyenoord1908 »

Ja zoiets was ik al bang voor maar ze hebben na 2 klachtenbrieven nog steeds niet gereageert. Heb nu besloten om dit bij de consumentenbond te gaan melden. Ze zijn de grootste in Nederland en hebben dan gewoon schijt aan je maar ze blijven wel incassootje elke maand van je afnemen deze heb ik inmiddels laten blokkeren hehe.
Helm Op en gaan
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Consumentenbond kan net even iets meer voor je betekenen, ik heb persoonlijk wel meer problemen vernomen van Chello, helaas zeg maar, tuurlijk doen ze ook zat goeds, maar ik persoonlijk wil er niet aan beginnen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie