Er zijn 6 resultaten gevonden

door lodewijk5
vr 28 okt 2005, 13:09
Forum: Spyware en Adaware bestrijding
Onderwerp: netwebsearch.com
Reacties: 4
Weergaves: 4460

dit progje vond deze spyware inderdaad vrij snel, maar om te kunnen verwijderen heb ik wel de cr moeten gebruiken.
nogmaals hartelijk bedankt voor de goede tip manders.
lodewijk5
door lodewijk5
do 27 okt 2005, 17:51
Forum: Spyware en Adaware bestrijding
Onderwerp: netwebsearch.com
Reacties: 4
Weergaves: 4460

alvast bedankt, ga dit even proberen hoor
door lodewijk5
wo 26 okt 2005, 12:29
Forum: Spyware en Adaware bestrijding
Onderwerp: netwebsearch.com
Reacties: 4
Weergaves: 4460

netwebsearch.com

hey manders , ik krijg hier voortdurend een popup van deze site !!??
weet jij daar misschien een remedie voor??
zou fantastisch zijn.
grt
lodewijk5
door lodewijk5
wo 09 feb 2005, 22:02
Forum: Antivirus en Beveiliging
Onderwerp: Gevaarlijk Lek Norton en Symantec Software
Reacties: 7
Weergaves: 6565

wel Manders,hartstikke bedankt voor je mailtje ivm die updates, want meestal vergeet ik dat nog al eens.
kan dan nu wel weer een tijdje verder hoop ik.
grt
lodewijk5
door lodewijk5
di 21 dec 2004, 16:27
Forum: Rommel bakkie
Onderwerp: cd writer
Reacties: 2
Weergaves: 2164

de writer is tamelijk nieuw (1j) en als de kabel kapot zou zijn kon het lichtje toch niet meer knipperen.
maar hij doet het niet constant,soms heb ik er enige dagen geen last van en dan plots is het er weer.
???????
grt
lodewijk5
door lodewijk5
ma 20 dec 2004, 22:03
Forum: Rommel bakkie
Onderwerp: cd writer
Reacties: 2
Weergaves: 2164

cd writer

ikweet niet hoe ik het moet beschrijven,maar men pc is pc is zodanig langzaam geworden dat ik me toch uiteindelijk tot jou richt,
het heeft volgens mij met de cdwriter te maken daar die constant staat te knipperen alsof ie bezig is (maar niet dus) en ik kan de lade niet meer open of dicht doen (dit ...