Hallo allemaal,zijn jullie weer een beetje bij van de feestdagen,ik hoop dat een ieder er fijne gedachten heeft
over gehouden,ik wilde jullie alle een heel gelukkig jaar toe wenssen.
groeten Walter
Er zijn 56 resultaten gevonden
- zo 10 jan 2010, 18:44
- Forum: Babbelhoek
- Onderwerp: gelukkig nieuwjaar en prettige feestdagen
- Reacties: 103
- Weergaves: 48862
- vr 20 nov 2009, 20:24
- Forum: Rommel bakkie
- Onderwerp: hoe krijg ik
- Reacties: 3
- Weergaves: 3807
Re: hoe krijg ik
Hallo Pieter,maar ik weet ook niet hoe ik die log moet pakkenMandersOnline schreef:Die log kan je eventueel gewoon in een bericht plakken.
gr.walter
- vr 20 nov 2009, 15:27
- Forum: Rommel bakkie
- Onderwerp: er gebeurd niets
- Reacties: 4
- Weergaves: 4301
Re: er gebeurd niets
Als je je navman aan je pc hangt, krijg je dan een melding en kun je hem via verkenner zien/benaderen ?
Moet er misschien een sdkaart in met de juiste map, dat hij hem daarna zelf installeert ?
Hallo timelord ,sorry dat ik geen antwoord gaf maar de pc ging weer eens met eigen idee,
maar ik heb ...
Moet er misschien een sdkaart in met de juiste map, dat hij hem daarna zelf installeert ?
Hallo timelord ,sorry dat ik geen antwoord gaf maar de pc ging weer eens met eigen idee,
maar ik heb ...
- vr 20 nov 2009, 15:16
- Forum: Rommel bakkie
- Onderwerp: hoe krijg ik
- Reacties: 3
- Weergaves: 3807
hoe krijg ik
Hallo Samen,ik heb een pc die van alles doe maar echt ,maar ook steeds uit het Internet valt
kijk dan heb ik wel wat werk om dat weer recht te zetten ,dat is dan om weer via sisteemherstel
de pc weer aan de praat te krijgen ,en dat werkt ook nog,maar nu de vraag hoe kan ik een Hijack This of wat ...
kijk dan heb ik wel wat werk om dat weer recht te zetten ,dat is dan om weer via sisteemherstel
de pc weer aan de praat te krijgen ,en dat werkt ook nog,maar nu de vraag hoe kan ik een Hijack This of wat ...
- do 19 nov 2009, 16:55
- Forum: Rommel bakkie
- Onderwerp: er gebeurd niets
- Reacties: 4
- Weergaves: 4301
Re: er gebeurd niets
Hallo techneuten,ik wil op mijn NavMan navigator nieuwe kaarten op zetten maar mijn pc ziet hem niet
wat moet ik doen,ik zou graag willen dat jullie naar mijn log boek kijken ,en hoe moet ik die naar jullie krijgen,
groeten walter
wat moet ik doen,ik zou graag willen dat jullie naar mijn log boek kijken ,en hoe moet ik die naar jullie krijgen,
groeten walter
- vr 06 nov 2009, 11:50
- Forum: Rommel bakkie
- Onderwerp: er gebeurd niets
- Reacties: 4
- Weergaves: 4301
er gebeurd niets
Goede Morgen samen,ik ben al drie dagen bezig om mijn navman te voorzien van een nieuw kaart
volgens mijn gaat van pc een poort niet open,maar ik krijg er geen leven in en normaal doetie het wel,
maar het beeld wil ook wel eens opgedeeldt worden,maar dat is denk ik een ander verhaal,
zouden jullie ...
volgens mijn gaat van pc een poort niet open,maar ik krijg er geen leven in en normaal doetie het wel,
maar het beeld wil ook wel eens opgedeeldt worden,maar dat is denk ik een ander verhaal,
zouden jullie ...
- ma 21 sep 2009, 21:51
- Forum: Antivirus en Beveiliging
- Onderwerp: antivirusprograma
- Reacties: 25
- Weergaves: 22752
Re: antivirusprograma
Sorry dat de reactie zo laat is ,maar we zijn naar Duitsland geweest met de camper,
maar als ik weet hoe ik een screenshot moet maken ,dan doe ik dat wel
groeten Walter
maar als ik weet hoe ik een screenshot moet maken ,dan doe ik dat wel
groeten Walter
- vr 18 sep 2009, 1:38
- Forum: Antivirus en Beveiliging
- Onderwerp: antivirusprograma
- Reacties: 25
- Weergaves: 22752
Re: antivirusprograma
Het Engels is de complete werkbalk of adresbalk boven aan het tapblad en dat was altijd Nederlands,
maar mijn Engels is niet erg goed ,dus heb ik daar wat moeite mee.
groeten walter
maar mijn Engels is niet erg goed ,dus heb ik daar wat moeite mee.
groeten walter
- di 15 sep 2009, 21:13
- Forum: Antivirus en Beveiliging
- Onderwerp: antivirusprograma
- Reacties: 25
- Weergaves: 22752
Re: antivirusprograma
Nee ,mijn dochter is er ook veel op ,je weet dat Hyves en vrienden van schoolPipo schreef:Hoe kan het dat je toch zoveel virussen binnen krijgt?
Gebruik je de PC alleen?
- di 15 sep 2009, 21:10
- Forum: Antivirus en Beveiliging
- Onderwerp: antivirusprograma
- Reacties: 25
- Weergaves: 22752
Re:engels wil ik weg hebben
Pipo ik vergeet ook nog een vraag te stellen ,het gaat over de werkbalk die staat in het Engels ,maar de rest is Nederlands hoe krijg ik dat weer terug ik heb van alles gedaan en probeert ,maar ik zal het wel verkeerd doen
gr walter
gr walter
- di 15 sep 2009, 20:55
- Forum: Antivirus en Beveiliging
- Onderwerp: antivirusprograma
- Reacties: 25
- Weergaves: 22752
Re: antivirusprograma
Hallo Pipo,ik heb van middag met kaspersky aan de gang geweest ,dat programma is erg goed
hij heeft 9 Trojans er uit gehaald en verwijderd ,maar dankje wel voor de reactie
groeten walter
hij heeft 9 Trojans er uit gehaald en verwijderd ,maar dankje wel voor de reactie
groeten walter
- di 15 sep 2009, 16:06
- Forum: Antivirus en Beveiliging
- Onderwerp: antivirusprograma
- Reacties: 25
- Weergaves: 22752
Re: antiviruprograma
NOD32
hallo Pipo,ik heb in der tijd NOD32 op mijn pc gezet ,nu heb ik nog meer virussen binnen ,ik heb altijd wat een ander
nooit heeft gezien ,maar nu wilde ik NOD 32 weghalen ,maar zegt de pc (114)setup.xml is vermist.
Toen dacht ik dan een andere die het wel doet ,C:\Programfile\malware bytes ...
hallo Pipo,ik heb in der tijd NOD32 op mijn pc gezet ,nu heb ik nog meer virussen binnen ,ik heb altijd wat een ander
nooit heeft gezien ,maar nu wilde ik NOD 32 weghalen ,maar zegt de pc (114)setup.xml is vermist.
Toen dacht ik dan een andere die het wel doet ,C:\Programfile\malware bytes ...
- za 21 mar 2009, 10:31
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: foutje gemaakt
- Reacties: 28
- Weergaves: 15074
Re: foutje gemaakt
Hallo Manders ,mijn pc is geformatteerd ,alles er af en gewoon alles op nieuw er op ,nu zijn de opstart problemen
weg ,dank je wel voor je inzet om te helpen.
Oja ,jij zei een keer ,het is net of de harden schijf niet gezien wordt en dat klopte want de jongen die mij dus geholpen
heeft die heeft als ...
weg ,dank je wel voor je inzet om te helpen.
Oja ,jij zei een keer ,het is net of de harden schijf niet gezien wordt en dat klopte want de jongen die mij dus geholpen
heeft die heeft als ...
- vr 27 feb 2009, 14:45
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: foutje gemaakt
- Reacties: 28
- Weergaves: 15074
Re: foutje gemaakt
Ja Manders, je zal wel denken dat ik de zaak vernagel ,naar jou toen,maar dat doe ik niet hoor
maar ik doe wel veel op mijn manier,maar ik ben 64 jaar en doe mijn best om de pc een beetje te begrijpen
en als er wat gebeurd dan kan het zijn dat ik met behulp van derde, de zaak weer aan de praat krijg ...
maar ik doe wel veel op mijn manier,maar ik ben 64 jaar en doe mijn best om de pc een beetje te begrijpen
en als er wat gebeurd dan kan het zijn dat ik met behulp van derde, de zaak weer aan de praat krijg ...
- vr 27 feb 2009, 0:04
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: foutje gemaakt
- Reacties: 28
- Weergaves: 15074
Re: foutje gemaakt
Hallo Manders,dat weet ik zo niet te zeggen,ik weet niet hoe ik daar in kom.
groeten waltercorb
groeten waltercorb