Hartelijk dank, voor de geweldige hulp die ik van jullie heb gekregen.
Na de fix werkt mijn IE7 perfect, zoals het moet.
bedankt
Er zijn 11 resultaten gevonden
- wo 31 jan 2007, 21:50
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: Internet Explorer 7
- Reacties: 9
- Weergaves: 4307
- wo 31 jan 2007, 20:09
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: Internet Explorer 7
- Reacties: 9
- Weergaves: 4307
IE7
Is dit laatste bericht een antwoord, ik snap er maar weining van. Sorry
- di 30 jan 2007, 19:26
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: Internet Explorer 7
- Reacties: 9
- Weergaves: 4307
Hijack
Scan saved at 18:22:56, on 30-1-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0011)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost ...
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0011)
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost ...
- di 30 jan 2007, 17:48
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: Internet Explorer 7
- Reacties: 9
- Weergaves: 4307
Internet Explorer
Bij het opstarten van de pc, start autom. internet op.
- ma 29 jan 2007, 22:15
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: Internet Explorer 7
- Reacties: 9
- Weergaves: 4307
Internet Explorer 7
Heb sinds gisteren IE7 geïnstalleerd, maar nu ga mijn pc bij het opstarten
meteen naar internet wat ik niet wil.
Hoe kan ik dit uitzetten?
bvd (een echte kluns) Henny1957
meteen naar internet wat ik niet wil.
Hoe kan ik dit uitzetten?
bvd (een echte kluns) Henny1957
- do 02 feb 2006, 19:48
- Forum: Hardware & Randapparatuur
- Onderwerp: firmware upgrade
- Reacties: 5
- Weergaves: 4504
firmware update
Het is de firmware update voor de plextor750A: 750A102 en dit pakt zich
volgens mij zelf uit?
volgens mij zelf uit?
- do 02 feb 2006, 12:05
- Forum: Hardware & Randapparatuur
- Onderwerp: firmware upgrade
- Reacties: 5
- Weergaves: 4504
firmware upgrade
Beste Manders,
Ik wil de firmware van mijn Plextor dvd brander upgraden.
Heb de firmware al gedownload en op mijn harde schijf staan, wat moet ik nu doen?
Ik wil de firmware van mijn Plextor dvd brander upgraden.
Heb de firmware al gedownload en op mijn harde schijf staan, wat moet ik nu doen?
- do 26 jan 2006, 19:12
- Forum: CD Brand Programma's
- Onderwerp: DVD branden
- Reacties: 2
- Weergaves: 3840
DVD branden
Hallo Manders,
Steeds als ik een dvd brand krijg ik op het einde de melding
kan het einde van "disc at once" niet uitvoeren
de dvd werkt verder prima, maar wat houdt deze melding in?
Ik brand met Nero 7 met een Plextor PX 750 A en 'n Sony DW-Q31A
onder Windows XP
Hebben jullie een logische ...
Steeds als ik een dvd brand krijg ik op het einde de melding
kan het einde van "disc at once" niet uitvoeren
de dvd werkt verder prima, maar wat houdt deze melding in?
Ik brand met Nero 7 met een Plextor PX 750 A en 'n Sony DW-Q31A
onder Windows XP
Hebben jullie een logische ...
- wo 04 jan 2006, 22:03
- Forum: CD Brand Programma's
- Onderwerp: dvd brandprobleem (speed)
- Reacties: 3
- Weergaves: 4192
dvdbrander (speed)
Deze Sony brander ondersteund 16 speed
Ik heb nu een plextorbrander 16 speed van mezelf ingebouwd en die
werkt wel goed.
Ik brand met Nero 7.0
Zou het nou puur toeval zijn dat ze 2 nieuwe kapotte dvd branders er in gezet hebben?
Ik heb nu een plextorbrander 16 speed van mezelf ingebouwd en die
werkt wel goed.
Ik brand met Nero 7.0
Zou het nou puur toeval zijn dat ze 2 nieuwe kapotte dvd branders er in gezet hebben?
- ma 02 jan 2006, 15:27
- Forum: CD Brand Programma's
- Onderwerp: dvd brandprobleem (speed)
- Reacties: 3
- Weergaves: 4192
dvd brandprobleem (speed)
Hallo,
Enkele weken geleden heb ik bij de Aldi een nieuwe computer gekocht.
Hierin zit een Sony dvd brander 16x
Als ik een dvd brand gaat deze niet sneller dan een speed, er is reeds
door medion een nieuwe brander ingeplaatst, maar dat mag niet baten.
Zie ik misschien iets over het hoofd waardoor ...
Enkele weken geleden heb ik bij de Aldi een nieuwe computer gekocht.
Hierin zit een Sony dvd brander 16x
Als ik een dvd brand gaat deze niet sneller dan een speed, er is reeds
door medion een nieuwe brander ingeplaatst, maar dat mag niet baten.
Zie ik misschien iets over het hoofd waardoor ...
- do 15 dec 2005, 17:16
- Forum: Hardware & Randapparatuur
- Onderwerp: Printer delen zonder netwerk
- Reacties: 3
- Weergaves: 3406
1 printer, 2 computers
Er is alleen een usb poort voor de muis vrij (printer is usb) kan ik het daarop ook proberen?
bvd Henny
bvd Henny