Er zijn 11 resultaten gevonden

door Henny1957
wo 31 jan 2007, 21:50
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: Internet Explorer 7
Reacties: 9
Weergaves: 4307

IE7

Hartelijk dank, voor de geweldige hulp die ik van jullie heb gekregen.
Na de fix werkt mijn IE7 perfect, zoals het moet.

bedankt
door Henny1957
wo 31 jan 2007, 20:09
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: Internet Explorer 7
Reacties: 9
Weergaves: 4307

IE7

Is dit laatste bericht een antwoord, ik snap er maar weining van. Sorry
door Henny1957
di 30 jan 2007, 19:26
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: Internet Explorer 7
Reacties: 9
Weergaves: 4307

Hijack

Scan saved at 18:22:56, on 30-1-2007
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.5730.0011)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost ...
door Henny1957
di 30 jan 2007, 17:48
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: Internet Explorer 7
Reacties: 9
Weergaves: 4307

Internet Explorer

Bij het opstarten van de pc, start autom. internet op.
door Henny1957
ma 29 jan 2007, 22:15
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: Internet Explorer 7
Reacties: 9
Weergaves: 4307

Internet Explorer 7

Heb sinds gisteren IE7 geïnstalleerd, maar nu ga mijn pc bij het opstarten
meteen naar internet wat ik niet wil.
Hoe kan ik dit uitzetten?

bvd (een echte kluns) Henny1957
door Henny1957
do 02 feb 2006, 19:48
Forum: Hardware & Randapparatuur
Onderwerp: firmware upgrade
Reacties: 5
Weergaves: 4504

firmware update

Het is de firmware update voor de plextor750A: 750A102 en dit pakt zich
volgens mij zelf uit?
door Henny1957
do 02 feb 2006, 12:05
Forum: Hardware & Randapparatuur
Onderwerp: firmware upgrade
Reacties: 5
Weergaves: 4504

firmware upgrade

Beste Manders,

Ik wil de firmware van mijn Plextor dvd brander upgraden.
Heb de firmware al gedownload en op mijn harde schijf staan, wat moet ik nu doen?
door Henny1957
do 26 jan 2006, 19:12
Forum: CD Brand Programma's
Onderwerp: DVD branden
Reacties: 2
Weergaves: 3840

DVD branden

Hallo Manders,

Steeds als ik een dvd brand krijg ik op het einde de melding
kan het einde van "disc at once" niet uitvoeren
de dvd werkt verder prima, maar wat houdt deze melding in?
Ik brand met Nero 7 met een Plextor PX 750 A en 'n Sony DW-Q31A
onder Windows XP
Hebben jullie een logische ...
door Henny1957
wo 04 jan 2006, 22:03
Forum: CD Brand Programma's
Onderwerp: dvd brandprobleem (speed)
Reacties: 3
Weergaves: 4192

dvdbrander (speed)

Deze Sony brander ondersteund 16 speed
Ik heb nu een plextorbrander 16 speed van mezelf ingebouwd en die
werkt wel goed.
Ik brand met Nero 7.0
Zou het nou puur toeval zijn dat ze 2 nieuwe kapotte dvd branders er in gezet hebben?
door Henny1957
ma 02 jan 2006, 15:27
Forum: CD Brand Programma's
Onderwerp: dvd brandprobleem (speed)
Reacties: 3
Weergaves: 4192

dvd brandprobleem (speed)

Hallo,

Enkele weken geleden heb ik bij de Aldi een nieuwe computer gekocht.
Hierin zit een Sony dvd brander 16x
Als ik een dvd brand gaat deze niet sneller dan een speed, er is reeds
door medion een nieuwe brander ingeplaatst, maar dat mag niet baten.
Zie ik misschien iets over het hoofd waardoor ...
door Henny1957
do 15 dec 2005, 17:16
Forum: Hardware & Randapparatuur
Onderwerp: Printer delen zonder netwerk
Reacties: 3
Weergaves: 3406

1 printer, 2 computers

Er is alleen een usb poort voor de muis vrij (printer is usb) kan ik het daarop ook proberen?

bvd Henny