ik heb problemen met Outlook.com ik heb ook al alles opgeruimd
en het software programma gebruik ik niet
ik maak gebruik van Windows live mail
Er zijn 47 resultaten gevonden
- ma 19 aug 2013, 17:59
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: hotmail/outlook
- Reacties: 3
- Weergaves: 4792
- za 17 aug 2013, 14:51
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: hotmail/outlook
- Reacties: 3
- Weergaves: 4792
hotmail/Outlook
hallo
ik heb sinds een paar dagen dat ik geen e-mails meer kan ontvangen via Hotmail
ik kan wel mails verzenden maar dus niet ontvangen
wie heeft er ook problemen met Hotmail/Outlook
ik kan dus al 3 dagen geen mails lezen
groet john
ik heb sinds een paar dagen dat ik geen e-mails meer kan ontvangen via Hotmail
ik kan wel mails verzenden maar dus niet ontvangen
wie heeft er ook problemen met Hotmail/Outlook
ik kan dus al 3 dagen geen mails lezen
groet john
- zo 30 dec 2012, 23:33
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: help ondersteuning
- Reacties: 9
- Weergaves: 8441
Re: help ondersteuning
probleem is opgelost lag aan mijn toetsenbord ik heb de batterij er uit gehaald
en geen problemen meer gehad
en geen problemen meer gehad
- wo 26 dec 2012, 14:16
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: help ondersteuning
- Reacties: 9
- Weergaves: 8441
Re: help ondersteuning
ik heb een desktop pc
en ik heb een Hijack log file gemaakt
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 13:12:54, on 26-12-2012
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16457)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost ...
en ik heb een Hijack log file gemaakt
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.4
Scan saved at 13:12:54, on 26-12-2012
Platform: Windows 7 SP1 (WinNT 6.00.3505)
MSIE: Internet Explorer v9.00 (9.00.8112.16457)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\Windows\system32\taskhost ...
- ma 24 dec 2012, 13:06
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: help ondersteuning
- Reacties: 9
- Weergaves: 8441
Re: help ondersteuning
jha het is de help ondersteuning van Windows
hier een screenshot
hier een screenshot
- ma 24 dec 2012, 11:15
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: help ondersteuning
- Reacties: 9
- Weergaves: 8441
Re: help ondersteuning
ik gebruik de zoekpagina van Google zelf dus niet het balkje boven in
mijn pc draait op Windows 7 ultimate
mijn pc draait op Windows 7 ultimate
- zo 23 dec 2012, 13:37
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: help ondersteuning
- Reacties: 9
- Weergaves: 8441
help ondersteuning
hallo
ik heb het volgende probleem
als ik mijn internet explorer open en ik open nog een nieuwe pagina en ik wil bv zoeken op Google en als ik dan type komt iedere keer de melding
help ondersteuning te voorschijn dan klik ik hem wel weg maar komt wel af en toe weer terug
het zelfde probleem ...
ik heb het volgende probleem
als ik mijn internet explorer open en ik open nog een nieuwe pagina en ik wil bv zoeken op Google en als ik dan type komt iedere keer de melding
help ondersteuning te voorschijn dan klik ik hem wel weg maar komt wel af en toe weer terug
het zelfde probleem ...
- di 30 mar 2010, 18:48
- Forum: Spyware en Adaware bestrijding
- Onderwerp: graag controle pc werkt niet zo als ik wil
- Reacties: 1
- Weergaves: 3178
graag controle pc werkt niet zo als ik wil
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.3 (BETA)
Scan saved at 18:44:05, on 30-3-2010
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32 ...
Scan saved at 18:44:05, on 30-3-2010
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32 ...
- wo 17 jun 2009, 18:54
- Forum: Hardware & Randapparatuur
- Onderwerp: bestanden naar tweede pc plaatsen
- Reacties: 1
- Weergaves: 2845
bestanden naar tweede pc plaatsen
hallo manders
is er een mannier om bestanden over te zetten naar een tweede pc
zodat ik niet elke keer een externe harde schijf hoef af te koppelen maar wat dan rechtstreeks van af Windows kan
ik heb er wel een router tussen zitten is van sitecom
weet jij misschien hoe ik dat kan aan pakken ...
is er een mannier om bestanden over te zetten naar een tweede pc
zodat ik niet elke keer een externe harde schijf hoef af te koppelen maar wat dan rechtstreeks van af Windows kan
ik heb er wel een router tussen zitten is van sitecom
weet jij misschien hoe ik dat kan aan pakken ...
- di 14 apr 2009, 18:11
- Forum: Spyware en Adaware bestrijding
- Onderwerp: Graag Contole
- Reacties: 3
- Weergaves: 4073
Re: Graag Contole
hallo manders
hoe bedoel je met op nieuw je startpagina op nieuw in stellen en voor de rest weet ik niet of ik problemen heb van daar de log file
hoe bedoel je met op nieuw je startpagina op nieuw in stellen en voor de rest weet ik niet of ik problemen heb van daar de log file
- di 14 apr 2009, 12:59
- Forum: Spyware en Adaware bestrijding
- Onderwerp: Graag Contole
- Reacties: 3
- Weergaves: 4073
Graag Contole
Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 12:57:34, on 14-4-2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services ...
Scan saved at 12:57:34, on 14-4-2009
Platform: Windows XP SP3 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v8.00 (8.00.6001.18702)
Boot mode: Normal
Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\SYSTEM32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services ...
- vr 14 nov 2008, 19:22
- Forum: MSN, Windows & Windows Live Messenger
- Onderwerp: MSN geluid is weg
- Reacties: 3
- Weergaves: 3956
Re: MSN geluid is weg
nee
maar is al opgelost het werkt werkt weer
maar is al opgelost het werkt werkt weer
- vr 14 nov 2008, 15:11
- Forum: MSN, Windows & Windows Live Messenger
- Onderwerp: MSN geluid is weg
- Reacties: 3
- Weergaves: 3956
MSN geluid is weg
hallo
ik heb in mijn MSN live geen geluid meer als iemand online komt enzovoort
heb MSN verwijderd en op nieuw geïnstalleerd tot 2 keer toe maar het geluid is dan nog steeds weg maar het rare is als ik het weer geïnstalleerd heb staan mijn inlog gegevens er nog steeds in staat wat niet hoort
hoe ...
ik heb in mijn MSN live geen geluid meer als iemand online komt enzovoort
heb MSN verwijderd en op nieuw geïnstalleerd tot 2 keer toe maar het geluid is dan nog steeds weg maar het rare is als ik het weer geïnstalleerd heb staan mijn inlog gegevens er nog steeds in staat wat niet hoort
hoe ...
- vr 11 jul 2008, 12:38
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: internet probleem 2de pc
- Reacties: 16
- Weergaves: 7917
Re: internet probleem 2de pc
hoi jan
ik begrijp je vraag niet goed ik heb de computernaam al veranderd maar ik blijf nog steeds de melding houden
beperkte of geen verbindingsmogelijkheden
ik heb de kabels alles gecontroleerd en dat is allemaal goed
als ik de kabel uit de eerste pc haal dan heb ik wel internet op de 2 de pc en ...
ik begrijp je vraag niet goed ik heb de computernaam al veranderd maar ik blijf nog steeds de melding houden
beperkte of geen verbindingsmogelijkheden
ik heb de kabels alles gecontroleerd en dat is allemaal goed
als ik de kabel uit de eerste pc haal dan heb ik wel internet op de 2 de pc en ...
- do 10 jul 2008, 12:43
- Forum: Windows Algemeen
- Onderwerp: internet probleem 2de pc
- Reacties: 16
- Weergaves: 7917
Re: internet probleem 2de pc
De computer heeft een naam zoals het in de gegevens staan van @home computer naam dus
nee de router heeft geen naam
ik vind het wel raar ik heb van alles geprobeerd met de 2 de pc maar ik kom er niet meer uit
alle instellingen staan op automatisch ip
nee de router heeft geen naam
ik vind het wel raar ik heb van alles geprobeerd met de 2 de pc maar ik kom er niet meer uit
alle instellingen staan op automatisch ip