Er zijn 7 resultaten gevonden

door rental
ma 17 sep 2007, 19:34
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: Hellup!
Reacties: 3
Weergaves: 2517

toch bedankt Pieter voor reactie :)

maar ik heb zo veel mogelijk via dos kunnen copieren en daarna heb ik harde schijf format en vist premium nl erop gegooid


greetz rental

ps. hij kan dus op slot
door rental
ma 17 sep 2007, 14:00
Forum: Windows Algemeen
Onderwerp: Hellup!
Reacties: 3
Weergaves: 2517

Hellup!

Nou mensen,
Ik heb het weer goed voor elkaar

Mijn Vista start niet meer op, ik krijg ongeldige boot.ini
en geeft hij aan ik kijk op c:\Windows

Maar hij start verder niet door

Ik moet nog wat kopiëren zoals de gebruikers in c:\users

Repair optie vanaf de dvd werkt ook niet


greetz rental
door rental
do 28 dec 2006, 16:11
Forum: Hardware & Randapparatuur
Onderwerp: HidService
Reacties: 1
Weergaves: 2607

HidService

Hey Manders of iemand anders,

Ik hoop dat je mij kan helpen


Ik heb een multimedia toetsenbord gekregen maar het probleem is dat mijn HidServ niet meer opstart

hij kan gegeven bestand niet meer vinden :?


Ik hoop dat iemand me kan helpen

greetz rental
door rental
do 27 jan 2005, 22:53
Forum: Handige Tips & Trucs
Onderwerp: automatisch inloggen
Reacties: 10
Weergaves: 21704

nou:

naar start > uitvoeren


en dan intikken: controle userpasswords2
door rental
zo 23 jan 2005, 18:45
Forum: Handige Tips & Trucs
Onderwerp: automatisch inloggen
Reacties: 10
Weergaves: 21704

ik krijg de melding dat hij controle niet kan vinden
door rental
za 22 jan 2005, 21:38
Forum: Handige Tips & Trucs
Onderwerp: automatisch inloggen
Reacties: 10
Weergaves: 21704

en als je het weer terug wil hebben, hoe krijg je dan weer het login scherm terug?

greetz rental
door rental
za 22 jan 2005, 21:36
Forum: Handige Tips & Trucs
Onderwerp: Win XP: Nero Sneller starten
Reacties: 8
Weergaves: 20758

dit zal ik eens proberen manders

thnx :)