Opslaan in Windows 7

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
sunny
Beginner
Beginner
Berichten: 66
Lid geworden op: di 02 sep 2008, 9:41

Opslaan in Windows 7

Bericht door sunny »

Als ik een afbeelding wil opslaan in Windows 7 gaat dat standaard in "mijn afbeeldingen" kan ik dit ook wijzigen, dat de afbeelding bijvoorbeeld wordt opgeslagen in C:\plaatjes .

Groetjes Sunny
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Re: Opslaan in Windows 7

Bericht door lsc2000 »

sunny schreef:Als ik een afbeelding wil opslaan in Windows 7 gaat dat standaard in "mijn afbeeldingen" kan ik dit ook wijzigen, dat de afbeelding bijvoorbeeld wordt opgeslagen in C:\plaatjes .

Groetjes Sunny
Afbeelding opslaan als...............en opgeven waar opslaan. (kiezen) C:\plaatjes
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Opslaan in Windows 7

Bericht door MandersOnline »

ik denk dat dit standaard optie is van heey een afbeelding die slaan we op in Mijn afbeeldingen, standaard instelling in Windows denk ik zo, maar valt wel aan te passen, maar hij zal altijd een locatie zelf bepalen tenzij je dat aanpast dan gaat die ergens anders standaard heen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
sunny
Beginner
Beginner
Berichten: 66
Lid geworden op: di 02 sep 2008, 9:41

Re: Opslaan in Windows 7

Bericht door sunny »

lsc2000 schreef:
sunny schreef:Als ik een afbeelding wil opslaan in Windows 7 gaat dat standaard in "mijn afbeeldingen" kan ik dit ook wijzigen, dat de afbeelding bijvoorbeeld wordt opgeslagen in C:\plaatjes .

Groetjes Sunny
Afbeelding opslaan als...............en opgeven waar opslaan. (kiezen) C:\plaatjes

Ja dat snap ik, maar dat is soms een heel geklik voordat je in de juiste map bent, daarom zou ik het graag aanpassen, zodat hij direct word opgeslagen in de map die ik zelf "ergens"ingesteld heb, alleen waar stel je dat in :roll: ik heb al in de mapopties gezocht maar daar kon ik niks vinden voor bestanden opslaan, misschien dat jullioe dat weten :shock:
sunny
Beginner
Beginner
Berichten: 66
Lid geworden op: di 02 sep 2008, 9:41

Re: Opslaan in Windows 7

Bericht door sunny »

MandersOnline schreef:ik denk dat dit standaard optie is van heey een afbeelding die slaan we op in Mijn afbeeldingen, standaard instelling in Windows denk ik zo, maar valt wel aan te passen, maar hij zal altijd een locatie zelf bepalen tenzij je dat aanpast dan gaat die ergens anders standaard heen.

Maar waar stel je zoiets nou in :? :?
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Re: Opslaan in Windows 7

Bericht door lsc2000 »

sunny schreef:
MandersOnline schreef:ik denk dat dit standaard optie is van heey een afbeelding die slaan we op in Mijn afbeeldingen, standaard instelling in Windows denk ik zo, maar valt wel aan te passen, maar hij zal altijd een locatie zelf bepalen tenzij je dat aanpast dan gaat die ergens anders standaard heen.

Maar waar stel je zoiets nou in :? :?
Als je bij het eerste plaatje opgeeft waar het moet komen vraagt Windows of de volgende daar ook geplaatst moet worden tenzij je weer een andere locatie kiest.
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
sunny
Beginner
Beginner
Berichten: 66
Lid geworden op: di 02 sep 2008, 9:41

Re: Opslaan in Windows 7

Bericht door sunny »

lsc2000 schreef:
sunny schreef:
MandersOnline schreef:ik denk dat dit standaard optie is van heey een afbeelding die slaan we op in Mijn afbeeldingen, standaard instelling in Windows denk ik zo, maar valt wel aan te passen, maar hij zal altijd een locatie zelf bepalen tenzij je dat aanpast dan gaat die ergens anders standaard heen.

Maar waar stel je zoiets nou in :? :?
Als je bij het eerste plaatje opgeeft waar het moet komen vraagt Windows of de volgende daar ook geplaatst moet worden tenzij je weer een andere locatie kiest.

Inderdaad, het is opgelost

Bedankt Sunny :P
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Re: Opslaan in Windows 7

Bericht door Timelord »

Het ergelijke is, dat je niet standaard een opslaglocatie kunt opgeven.
Als je Paint opent, Word, of andere Microshit, dan zal hij steeds eerst Mijn Documenten openen.
Het zou gewoon met 1 instellinge geregeld moeten kunnen worden.

Ik baal enorm van dat bemoeizieke geregel van Microshit.
Plaats reactie