ie8

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
javoes
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 22:25

ie8

Bericht door javoes »

Weet dat er al over geschreven is, maar ik gooi het toch maar hier neer :?
Stom genoeg heb ik ie8 binnen gehaald en het werkt van geen kanten bij mij, dus het moet eraf en daar begint de ellende want hoe ik het ook doe ik krijg dat rotding :evil: niet meer verwijderd.
Niet via Microsoft hun eigen programma niet via een uninstal niet via updates verwijderen, ik word hier erg zielig van :cry:
Is er iemand die nog een manier weet hoe ik dit kan fiksen zonder mijn computer opnieuw op te moeten zetten, vast bedankt javoes
Friendship2098
Beginner
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
Locatie: Planet Earth

Re: ie8

Bericht door Friendship2098 »

Werkt normaal perfect.
Eerst wel eens 2 keer lezen, en kijken welke oplossing je neemt. Want er staat de uitleg op voor Vista en ook voor XP.

http://support.microsoft.com/kb/957700
To live is the rarest thing in life. Most people exist, that's all .......OSCAR.

Greetings Friendship2098
javoes
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 22:25

Re: ie8

Bericht door javoes »

eerst 2 keer lezen :shock: :shock: heb wel 20 keer gelezen en ook de aanwijzingen voor Vista gevolgd, hij begint met verwijderen maar stopt halverwege en dan gebeurd er niets meer :cry:
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: ie8

Bericht door MandersOnline »

hoe lang geleden heb je het geïnstalleerd?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
JOHNX
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 222
Lid geworden op: za 25 dec 2004, 13:18
Locatie: Space
Contacteer:

Re: ie8

Bericht door JOHNX »

doe net als ik gewoon IE7 weer terug zetten en als 2e browser Firefox erbij zetten werkt beter dan die IE8 troep !
Do not stand at my grave and weep i am not there, I do not sleep.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: ie8

Bericht door MandersOnline »

Ik heb even me archief geraadpleegd en de tip is als volg:

Om de browser te verwijderen uit Windows Vista. Ga eerst naar Start en klik op het Configuratiescherm. Klik in het geopende venster op de kop "Programma's" en klik daarna op "Programma's en onderdelen". Klik dan aan de linkerkant in de balk op "ge
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
javoes
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 22:25

Re: ie8

Bericht door javoes »

Pieter, ik heb jou tip al een paar keer geprobeerd, maar dat doet hij dus niet.
Begint met verwijderen en stopt dan halverwege en blijft zo staan, heb het zelfs een uur laten staan zo maar hij gaat niet verder.
Ik heb al geprobeerd er 7 weer op te zetten maar die pakt hij nu niet meer, moet eerst 8 verwijderen dus dat gaat niet.
Heb ook geprobeerd 8 er weer overheen te zetten, dacht misschien kan ik hem dan verwijderen omdat ik toch aan het rotzooien was geweest, maar dan zegt hij weer dat er een nieuwe versie bij mij op staat dus niet wil installeren, ik word er gestoord van.
Waar ik veel problemen mee heb is, ik gebruik hotmail en kan dan niet in de post komen omdat er een fout op de pagina is dan ga ik vernieuwen of opnieuw pagina openen en dat moet dan verschillende keren gebeuren en ineens pakt hij hem dan, ook vind ik dat compatibiliteit een waardeloos ding want ook dat gaat niet altijd goed en krijg ik de pagina niet open.
javoes
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 22:25

Re: ie8

Bericht door javoes »

Ik geloof dat ik de oplossing gevonden heb, en nog zelf ook :o kwam er achter dat hij op 15 mei was geïnstalleerd, ik heb de klok en kalender terug gezet naar 14 mei en toen een systeem herstel gegeven.
En volgens mij is hij er nu af want ik kan het niet meer terug vinden, maar wat ik weer wel hoorde is dat als je via hotmail de download neemt is het geen goede (die van mij dus vandaar de problemen) en als je via Hyves downt dan kan je computer crashen :? .
Maar goed ik hoop dat het bij mij nu goed blijft en ik geen ie8 meer.
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Re: ie8

Bericht door Timelord »

Och jee, Hyves, die lui zeggen dat je een verouoderd IE hebt en dat je die van hun moet downloaden.

Weet je wat er gebeurt ? Ze willen gewoon dat je HUN IE download MET hun toolbar.

Ook al heb je de nieuwste van de nieuwste IE, toch krijg je in Hyves die melding, puur omdat ze
hun troep aan je op willen dringen.

Ik ga nooit op zulke dingen in.

Zelfde als bij Winamp: je kunt uitvinken wta je wilt, als je het geïnstalleerd hebt heb je OOK Winampagent.
Die zet ik dan maar handmatig uit, want als ik aangeef dat ik die meuk niet wil, dan wil ik die meuk ook niet. ;)
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: ie8

Bericht door MandersOnline »

die vraag van datum was dus voor Systeemherstel...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
javoes
Beginner
Beginner
Berichten: 10
Lid geworden op: za 29 dec 2007, 22:25

Re: ie8

Bericht door javoes »

De laatste update, ik heb dus mijn compie helemaal opnieuw op moeten zetten want het was dus helemaal niet goed er kwamen steeds meer meldingen en steeds minder pagina
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: ie8

Bericht door MandersOnline »

Jaaa gaat hard zo een bedrag wat je moet betalen en zelf kan besparen :)
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie