goedkoop printen op windows vista

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

goedkoop printen op Windows Vista

Bericht door lenno »

hoi Pieter

bestaat er een programma waar ik goedkoop mee kan printen dus dat mijn printer niet veel inkt vreet me printer is een hp psc 1200 serie me bestuurings systeem is Windows Vista home premium ik hoop dat je me dar bij kunt helpen met het instellen er van ik kon op de site van hp geen driver vinden voor mij printer

gr lenno
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

Werkt je printer wel met Vista? Ik heb een maand of wat geleden ergens gelezen dat sommige fabrikanten voor "oudere apparaten" geen Vista drivers willen maken en stellen dat je dan maar een nieuw apparaat moet kopen. E
lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

Bericht door lenno »

[quote="Jan_Kol @ Zo 15 Jul 2007, 16:38"]Werkt je printer wel met Vista? Ik heb een maand of wat geleden ergens gelezen dat sommige fabrikanten voor "oudere apparaten" geen Vista drivers willen maken en stellen dat je dan maar een nieuw apparaat moet kopen. E
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Word de printer nog herkend in Vista??

Dan kan je als het goed is de kleuren zelf instellen tot goede kwaliteit tot mindere.

verder heb ik zelf voor een kleuren laser gekozen die heb je al voor 250 euro als ik het goed heb van HP.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

Bericht door lenno »

ik kon printen ja maar nu schijt hij er mee uit en doet niks meer en de kleuren instellen waar zou ik dat moet doen dan ik heb alles al geprobeerd maar hjet werkt gewoon niet zoals ze zeggen hij doet het prima op Vista nou ik vindt van niet en ze maken ook geen nieuwer drivers meer dus ja ik moet dan een nieuwe kopen maar weet niet welke merk vandaar als ik een idee heb welke het moet worden kan ik tenminste verder
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

Tsja, die van mij - de Epson AcuLaser 900 - is opgevolgd door de Epson Aculaser 1100.

Let op: de prijs, die wordt genoemd is de ADVIES-prijs. In de praktijk zijn ze veel goedkoper. Ook de toner etc. zijn betaalbaar, iets van
lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

Bericht door lenno »

[quote="Jan_Kol @ Ma 16 Jul 2007, 14:38"]Tsja, die van mij - de Epson AcuLaser 900 - is opgevolgd door de Epson Aculaser 1100.

Let op: de prijs, die wordt genoemd is de ADVIES-prijs. In de praktijk zijn ze veel goedkoper. Ook de toner etc. zijn betaalbaar, iets van
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

Volgens de Epson site is het dit:

In-Box = Stuurprogramma
lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

Bericht door lenno »

[quote="Jan_Kol @ Ma 16 Jul 2007, 19:24"]Volgens de Epson site is het dit:

In-Box = Stuurprogramma
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Goedkope printer is duur Printen zeg maar.

Je kan beter even een wat duurdere Laser printer kopen die tot 8x meer print en niet uitdroogt voor 500 euro dan een printer van 80 euro met int wat snel uitdroogt en al dat soort narigheid...
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

Bericht door lenno »

oké dan maar hoe zit het dan met de toner en welke raad je mij aan om te kopen en welk merk moet wel een instal cd bij zitten voor Vista dat ik het compleet heb snap je wil goed geïnformeerd worden voor dat ik zoo ding ga kopen
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Als je installatie CD van Vista er bij wil hebben moet je nog even poosje wachten vaak werken ze wel onder Vista alleen bieden ze de drivers apart aan.

Ik weet verder niet wat je wil uitgeven, maar zoals jan ook al aangaf er is veel mogelijk maar wat wil je zelf uitgeven en wat wil je er uiteindelijk mee doen.

Ik heb zelf een HP Printer Kleuren Laser.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Bericht door lsc2000 »

Ik heb er ook over nagedacht om een laserprinter te kopen bij de MAKRO maar ben geschrokken van de prijzen van de toners. ongeveer 80 euro per stuk.
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

Bericht door lenno »

MandersOnline schreef: wo 18 jul 2007, 20:23Als je installatie CD van Vista er bij wil hebben moet je nog even poosje wachten vaak werken ze wel onder Vista alleen bieden ze de drivers apart aan.

Ik weet verder niet wat je wil uitgeven, maar zoals jan ook al aangaf er is veel mogelijk maar wat wil je zelf uitgeven en wat wil je er uiteindelijk mee doen.

Ik heb zelf een HP Printer Kleuren Laser.
oké dan welke typen heb jij dan voor printer en hoeveel geld ben jij kwijt voor en tonor ik wil er wel 1 gaan kopen en zijn die dingen te hervullen of moet je echt een nieuwe toner kopen
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

lsc2000 schreef: wo 18 jul 2007, 21:07 Ik heb er ook over nagedacht om een laserprinter te kopen bij de MAKRO maar ben geschrokken van de prijzen van de toners. ongeveer 80 euro per stuk.
Toners zijn inderdaad niet goedkoop.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie