Verifying DMI Pool Data

Alles wat met hardware en randapparatuur te maken heeft.

Moderator: MandersOnline

Gesloten
Joentje1977
Beginner
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: za 22 apr 2006, 13:20

Verifying DMI Pool Data

Bericht door Joentje1977 »

Mijn zusje heeft een probleem met haar computer.
Als ze de computer aanzet krijgt ze de volgende melding als de Bios doorloopt is:
Verifying DMI Pool Data


Normaal gesproken wordt dan Windows XP opgestart maar nu dus niet meer. Ik heb al de BIOS een keer op default gezet maar dit mag ook niet helpen. Tevens heb ik via de Windows XP-cd de computer opgestart en via de menu optie Repareren kom ik gelukkig wel op de Windows partitie terecht. Ik heb ingelogd met het Administrator wachtwoord en vervolgens HELP ingetypt waardoor je een lijst krijgt met opties.

Ik heb al FIXBOOT en CHKDSK ingetypt maar bij het opnieuw opstarten blijft hij weer hangen op dezelfde melding. :cry: Er is ook een optie FIXMDR maar dit durf ik momenteel niet te doen want ik ben bang dat de partitie dan weg is en dat ik dan kan fluiten naar de data die er op staat.
Naar mijn mening is de harde schijf niet overleden. :? Maar wie weet een oplossing om Windows weer aan de gang te krijgen zonder te alvast te zeggen dat ik moet gaan formatteren?

Groeten
Joentje1977
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

je kan de opgegeven optie wel doen, maar mocht je dan alles kwijt zijn dien je gebruik te maken van een 2de pc waar je de schijf dan in hangt.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Joentje1977
Beginner
Beginner
Berichten: 3
Lid geworden op: za 22 apr 2006, 13:20

Bericht door Joentje1977 »

De moederbord is kapot vandaar die melding.
Hier kan een slotje op.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Oei succes er mee
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Gesloten