Printer Lexmark

Alles wat met hardware en randapparatuur te maken heeft.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
anja
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 268
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 15:32

Printer Lexmark

Bericht door anja »

Hoi Pieter, het is een tijd geleden dat ik je nodig had...Maar nu heb ik je dus echt nodig. ik heb namelijk een probleem met mijn printer, ik zal je eerst even uitleggen wat er is gebeurd. Ik had eerst de Lexmark X5100 alles in 1. die heb ik er dus afgehaald, toen had ik het probleem dat het pictogram nog wel onder in mijn balkje blijft staan wel met een kruis erin. maar goed ik heb de nieuwe printer volgens de beschrijving geïnstalleerd. de Lexmark P4350, ook een alles in 1. Printer deed het heb hem dus uitgetest. maar nu komt het...ik doe vanmorgen mijn p.c aan en had dus een probleem met het opstarten van Windows.ik heb de usb van de printer eruit gehaald en toen starten Windows wel op.Heb toen de printer eraf gehaald en alles weer opnieuw geïnstalleerd, maar na het opstarten weer hetzelfde. Weet jij wat hier fout is?

Gr Anja
anja
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 268
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 15:32

Bericht door anja »

Was ik nog een keertje, wat er ook gebeurd als ik mijn computer uitzet is...dat er dan staat dat mijn cardreader lookup Windows niet reageert, ik heb zelf ook al bij apparaatbeheer gekeken en daar staat de printer wel bij. als mijn computer aanstaat en ik ga printen dan doet de printer het ook, dus zelf denk ik dat het daar niet aan ligt. volgens mij ligt het aan mijn usb poort ik kan het dus niet vinden, ook heb ik al bij eigenschappen gekeken van de printer en bij poorten zou mijn instelling van de poort verkeerd staan? ik hoor wel van je Pieter. gr anja
anja
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 268
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 15:32

Bericht door anja »

Was ik nog een keertje, wat er ook gebeurd als ik mijn computer uitzet is...dat er dan staat dat mijn cardreader lookup Windows niet reageert, ik heb zelf ook al bij apparaatbeheer gekeken en daar staat de printer wel bij. als mijn computer aanstaat en ik ga printen dan doet de printer het ook, dus zelf denk ik dat het daar niet aan ligt. volgens mij ligt het aan mijn usb poort ik kan het dus niet vinden, ook heb ik al bij eigenschappen gekeken van de printer en bij poorten zou mijn instelling van de poort verkeerd staan? ik hoor wel van je Pieter. gr anja vergeet nog iets er blijft ook onderop in mijn taakbalk staan hardware veilig verwijderen, weet niet of dat er ook nog iets mee te maken heeft?
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Heel apart, had je de software van je oude printer wel verwijderd voor je de nieuwe aan sloot??
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
anja
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 268
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 15:32

Bericht door anja »

Ja, die had ik verwijderd, wat ik wel heb ontdekt is....als ik me computer uitzet en ik haal de usbkabel van de printer eruit, dan start en sluit die wel goed af. en als ik de usb er dan in zet dan werkt alles wel.Maar ik vind dat z'n gedoe.

Groetjes Anja.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Dus op de ene of andere manier geeft die Printer een hardwarematig Conflict met je pc
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
anja
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 268
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 15:32

Bericht door anja »

Ja dat zal denk ik. weet het ook niet wat zou ik daar mee kunnen?
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Nou ik zou willen zeggen probeer de printer eens bij een ander uit.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
anja
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 268
Lid geworden op: di 15 jun 2004, 15:32

Bericht door anja »

dat is misschien een idee, je hoort nog wel hoe het is afgelopen. Weer bedankt! gr anja.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ja als het echt aan de printer ligt weet je dat dan gewoon ook.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie