Word Problleem

Algemeen over alle versies van Office.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
360aws
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 183
Lid geworden op: do 02 sep 2004, 11:18
Locatie: Apeldoorn

Word Problleem

Bericht door 360aws »

Als ik naar word-bestanden ga en als eerste bij mijn documenten kom dan staan alle bestanden van boeken vind bij alle documenten.
Echter de bestandsnamen beginnen met ~$cketsjeugd.doc
Vele beastanden beginnen met een golfje en dollarteken en dan de rest van de woorden ???
Als je er op gaat staan om te openen dan krijg ja allemaal rare tekens maar geen tekst??

Wie weet een oplossing
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Zorg er eerst even voor dat Word geheel afgesloten is, zodat je weet dat je geen documenten meer open hebt staan.

Vervolgens gooi je die bestanden dan weg, dit zijn vam die tijdelijke bestanden die er aangemaakt worden voor het geval het mis loopt kan het een en ander hersteld worden, alleeen zijn ze nooit verwijderd na het afsluiten van Word.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
360aws
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 183
Lid geworden op: do 02 sep 2004, 11:18
Locatie: Apeldoorn

Bericht door 360aws »

thnx Pieter prob is opgelost
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

MandersOnline @ Di 23 Nov 2004, 8:47 schreef:alleen zijn ze nooit verwijderd na het afsluiten van Word.
Helaas gebeurt dat nogal eens en het kan je "echte" document nog in de war sturen ook heb ik gemerkt. Om die reden kijk ik vaak even in Mijn Documenten of er nog van die ellende is achtergebleven.
Oh ja, ik heb alle mappen op details staan en de volgorde op datum (laatste eerst). Dan zie je die dingen meteen staan om verwijderd te worden :P

Toch merkwaardig meestal verdwijnen ze vanzelf zoals bedoeld maar niet alijd.

Jan
Plaats reactie