Goedemorgen,
Een raar en irritant probleem waar ik na alles (?) naar beste weten heb gedaan niet uitkom.
Het gaat om een acer liquid smartphone.
Alles werk goed, maar bij het binnenkomen van nieuwe mail krijg ik constant de melding "kan niet inloggen"en vervolgens wordt de mail netjes opgehaald.
Wachtwoord gewijzigd maar het probleem blijft zich voordoen. Mijn provider is Ziggo, maar die weten het ook niet.
Acer herkent het probleem niet.
Telefoon gereset naar fabrieksinstellingen, geen resultaat (advies Ziggo). Ik wordt er en beetje moedeloos van.
Iemand die dit probleem herkent?? (En misschien wel een oplossing weet. )
BvD.
Arie
inlog "probleem"
Moderator: MandersOnline
-
- Manders Online
- Berichten: 23687
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Re: inlog "probleem"
Je hebt wel de beveiligde verbinding ingesteld? dus niet de standaard onbeveiligde pop3 of Imap instellingen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl