E-mail

Algemeen over alle versies van Office.

Moderator: MandersOnline

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 294
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

E-mail

Bericht door Johnnyboy »

Ik wilde vragen of iemand mij kan helpen ik heb alles al geprobeerd ook heb ik meer malen Ziggo klantenservice gebeld en de Service+ maar daar heb ik geen hoop meer op die weten het niet.
Die zeggen dat alles goed is ingesteld en dat er niks is geblokkeerd door hun dat alle poorten open staan.
ik kan geen e-mails meer versturen met Microsoft Office Outlook 2007, Windows Live Mail, Incredimail enz: bij Microsoft Office Outlook krijg ik een mail terug met deze tekst van de Systeembeheerder:
(Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: zomaar
Verzonden: 2-12-2011 17:35

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

.......@home.nl' op 2-12-2011 17:35
550 Je IP-adres is geblokkeerd. Er zijn te veel berichten verstuurd.)
Terwijl ik helemaal niet te veel berichten heb verstuurt bij Windows Live Mail blijf hij in het postvak uit zitten en wordt hij helemaal niet verzonden.
Wie kan mij helpen A.U.B. ik heb het geprobeerd op een andere computer en daar werkt het allemaal wel.

Johnnyboy
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

De 550 melding betekend dat het betreffende e-mailadres niet zou bestaan.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 294
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Bericht door Johnnyboy »

Dan zou het betekenen dat alle e-mailadressen niet bestaan waar ik iets naar toe stuur ook dat van mij zelf niet. Bij Ziggo zeggen ze dat het wel klopt en dat er niks is geblokkeerd en dat alle poorten open staan wat moet ik nu doen Pieter ze sturen me van het kastje naar de muur en ik weet het ook niet meer.

Johnnyboy
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Kun je nog inloggen op je webmail en vandaar uit mails verzenden?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 294
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Bericht door Johnnyboy »

ja dat lukt via Ziggo webmail dat is geen probleem.

Johnnyboy
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Heb je een mogelijkheid om eens te proberen met een andere machine? Bijvoorbeeld een laptop van iemand.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 294
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Bericht door Johnnyboy »

Pieter
Dat heb ik gedaan met mijn eigen account op die andere computer kan ik wel e-mails verzenden geen probleem
Johnnyboy
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Dan is het probleem lijkt wel ergens in je Computer te vinden.
Wat een mogelijkheid kan zijn is dat de beveiligingssoftware je in de weg zit, bijvoorbeeld je virusscanner of firewall.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 294
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Bericht door Johnnyboy »

ik heb het ook al zonder virusscanner geprobeerd en de firewall uitgeschakeld maar het heeft niet geholpen
Johnnyboy
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Bericht door lsc2000 »

Vul je wel je inlognaam volledig in b.v.b. incredimail: xxxxx@casema.nl

pop3.casema.nl en smtp.casema.nl anders werkt het zeker niet.

Bij inloggen van Ziggo of Casema altijd je volledige e-mailadres.
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 294
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Bericht door Johnnyboy »

Ja hoor dat is allemaal in gevuld hoe het hoort pop3.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl e-mailadres ......@home.nl daar ligt het niet aan .

Ik krijg deze melding terug van de systeembeheerder Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: zomaar
Verzonden: 2-12-2011 17:35

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

.......@home.nl' op 2-12-2011 17:35
550 Je IP-adres is geblokkeerd. Er zijn te veel berichten verstuurd)
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Er staat echt de melding dat je IP adres is geblokkeerd? Dan zou Ziggo toch echt even moeten kijken wat er loos is, kan je eens een mail naar mij toe zenden?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Wat ik wel even snel heb bekeken:
http://www.mxtoolbox.com/blacklists.aspx
BARRACUDA LISTED Detail Return codes were: 127.0.0.2 900 265
RATS-Dyna LISTED Detail Return codes were: 127.0.0.36 3600 312
Spamhaus-ZEN LISTED Detail Return codes were: 127.0.0.11 900 265

Daar sta je er dus tussen wat kan betekenen dat Ziggo jou blokkeert als je naar hun zelf stuurt via mail applicatie.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 294
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Bericht door Johnnyboy »

Pieter
Het is gedeeltelijk opgelost het is namelijk zo het heeft te maken met mijn IP-gegevens op mijn computer als ik een router er tussen zet dan kan ik wel e-mails verzenden. Maar dat komt omdat die dan een ander IP krijgt van Ziggo dan mijn pc als ik via die router werk ziet Ziggo het IP van die router en die is niet geblokt.
Zodra ik die router er tussen uit haal krijg ik weer het geblokte IP van Ziggo.
Nou wil ik vragen hoe kan ik die geblokte IP-gegevens veranderen omdat Ziggo zegt dat er niks is geblokkeerd en alle poorten open staan.
Ik hoop dat je het een beetje snapt wat ik geschreven heb ik hoor het wel weer.

Johnnyboy
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Bericht door lsc2000 »

Volgens mij heb je maar één IP adres van Ziggo met router of zonder router.
Dus daar ligt het niet aan.
Kijk eens naar de instelling van je netwerkkaart of je niet per ongelijk een proxyserver hebt aangevinkt.
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
Plaats reactie