Firefox probleem

Alle producten van Mozilla, zoals Firefox, Thunderbird enz...

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
mastah
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 167
Lid geworden op: za 21 aug 2004, 13:32
Locatie: mooi achterhoek

Firefox probleem

Bericht door mastah »

Hoi heb de laatste tijd problemen met Firefox pagina,s lopen vast of hij blijft zoeken.Ik hoor meer van deze klachten over Firefox zijn er hier nog meer Firefox gebruikers die daar last van hebben. nu zit ik er aan te denken om weer over te stappen op IE omdat die dit euvel niet heeft.De vraag hoe kan ik mijn favorieten van Firefox over zetten naar IE ik heb al zitten zoeken maar kan het niet vinden..

mvg m :P
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Re: Firefox probleem

Bericht door Timelord »

Het kan zijn, dat als je IE installeert, dat hij zelf al vraagt om je FF favorieten te importeren.

Ik had van de week ineens dat de tabs niet meer achteraan kwamen, maar naast de huidige tab.
Wat ik ook aan of uitvinkte, niets hielp.
Waarschijnlijk heb ik een add-on geïnstalleerd die dwarsligt.

Ik heb de map met profielen en add-ons even weggekopieerd en toen nogmaals gekeken.
Het probleem was toen voorbij, dus mijn gedachtegang was goed.

Even met een kale FF nog een keer proberen, dan heb je enig idee welke richting je het zoeken moet.

Ik kan je trouwens aanraden om Avant of Maxthon te gaan gebruiken.
Net zoiets als FF, maar dan met de IE engine.
mastah
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 167
Lid geworden op: za 21 aug 2004, 13:32
Locatie: mooi achterhoek

Re: Firefox probleem

Bericht door mastah »

Hoi Timelord hoor er meer klachten van over Firefox niet zo lekker dus.avant dat ken ik wel gebruikte ik voor Firefox werkte ook goed en sneller had hem gisteren al gedownload.Maar wilde toch nog even kijken wat het probleem is met Firefox het word er niet beter op zo. wel jammer heb Firefox zeker al een jaar of 4 a5 was er ook altijd dik te vrede over alleen niet de laatste tijd niet meer. misschien moet ik avant er maar weer over heen zetten weet jij zo waar hij de favorieten opslaat...

grt m
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Re: Firefox probleem

Bericht door Timelord »

Eh nee, maar als je een favoriet opslaat, zeg https://mandersonline.nl dan kun je er naar zoeken toch ? ;)

Er is trouwens ook een Avant versie welke WEL gebouwd is op de FF engine, zoek maar eens op Orca.

Of beter nog, klik maar hier:

http://www.orcabrowser.com/ :mrgreen: :mrgreen:

Ik vind deze ook goed, maar helaas ontbreken er nog wat kleine dingetjes die ik nu net belangrijk vind.
Ik blijf de browser dan ook zeker volgen, maar nu even niet als standaard browser. ;)

FF heeft nog weleens problemen met Flash, daar gebruik ik dan IE weer voor. Vooral op m'n werk, want daar kan ik helaas niks
installeren zoals Flash player voor FF. :(
mastah
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 167
Lid geworden op: za 21 aug 2004, 13:32
Locatie: mooi achterhoek

Re: Firefox probleem

Bericht door mastah »

Hoi zeg Pieter dat lol zal wel effe kijken heb Orca even opgeslagen wil ik ook wel eens naar kijken.kreeg net een telefoontje van iemand die problemen had met ie daar laad die helemaal geen pagina,s meer hahahaha lijkt wel een nieuwe virus krijgt Pieter het nog druk. nog bedankt voor de hulp zal eens kijken wat de beste oplossing hier is...

grt m
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Re: Firefox probleem

Bericht door Timelord »

Psssst, Pieter is momenteel druk met z'n examen voor te bereiden, dus die kunnen we nu beter even niet storen !.

Je zult het dus met mij moeten doen. :mrgreen:
mastah
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 167
Lid geworden op: za 21 aug 2004, 13:32
Locatie: mooi achterhoek

Re: Firefox probleem

Bericht door mastah »

hahaha Pieter nog niet uit geleerd kan toch haast niks meer bij in dat koppie :lol: Pieter suc6 maar dat komt wel goed Pieter kenende....

grt m :D
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Re: Firefox probleem

Bericht door Timelord »

Nou, gisteren Orca er op gezet, maar nu weet ik ook weer waraom ik van Avant afgestapt ben: ik moet de computer 2 keer
afsluiten voordat hij uit gaat. En nu met Orca wil de pc helemaal niet meer uit.

Toch nog maar even bij Firefox blijven :mrgreen:
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Firefox probleem

Bericht door MandersOnline »

Zo juist ja ik ben er ook weer eens ik was inderdaad druk aan het leren. Wat vaak een boosdoener is in Firefox is inderdaad een Plugin, of ergens in je profiel.

Ga eens naar start en dan Uitvoeren en typ daar eens in: Firefox -p dan krijg je een optie om een nieuw profiel te maken of te wisselen tussen enkele profielen als die er zijn.

Wat betreft de favorieten, die kan je exporteren via: Bladwijzers --> Bladwijzers organiseren.
Of je dient even in je profiel te zoeken naar je profiel van Firefox en daar staat een html bestandje met de naam bookmarks.html

Die kan je vervolgens in elke browser weer importeren en vaak via Bestand.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
mastah
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 167
Lid geworden op: za 21 aug 2004, 13:32
Locatie: mooi achterhoek

Re: Firefox probleem

Bericht door mastah »

Hoi Timelord hahaha dus het blijft voorlopig toch maar Firefox niet te veel prutsen daar :lol: krijg je rare dingen van.Ik heb hier foxmarks er op gezet die zet je favorieten op het internet zodat je het altijd weer kunt terug halen.Ook moet je een wachtwoord aan maken en een gebruikersnaam niet verkeerd dus altijd wel handig.ik houd het voorlopig ook op Firefox kan nog geen beter brouwser vinden ik heb Firefox van de week helemaal verwijdert van de pc dus ook alles van Firefox en hem er toen weer helemaal opnieuw opgezet. hij draait nu weer lekker net zo als Pieter al aan geeft zal wel te maken hebben met een plugging die een conflict maakt met en andere bestand. ik wens jullie nog fijne Pasen toe en niet te veel eitjes eten :mrgreen: ..

grt m
Plaats reactie