geraak niet meer in apparaatbeheer?

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
boonheadz
Beginner
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: do 26 jul 2007, 22:19

geraak niet meer in apparaatbeheer?

Bericht door boonheadz »

Hallo,heb acer laptop WSMI9412 met XP mediacenter,had probleem met cardreader nl deze herkent geen adaptor met micro sd kaart(ondertussen uitgevlooid dat driver dit niet ondersteund,geen driver voor beschikbaar),wilde dus eens gaan kijken via apparaatbeheer wat ik nog kon uitproberen,tot mijn verbazing kreeg ik deze melding: kan entrypoint van procedure?PickIconDlg@@YGHPWND_@@PAGIPAH@Zniet vinden in DLL-bestand mmcbase.DLL, heb geprobeerd met een gedownloade mmcbase.dll maar geen verbetering,registerclean bracht ook geen soelaas,lijkt iets met een icoontje te zijn,heb in het verleden wel eens een iconpack geïnstalleerd maar eigenlijk nooit iets negatief ondervonden,hoe los ik dit op aub,ik geraak gewoon niet meer in apparaatbeheer,alvast bedankt
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: geraak niet meer in apparaatbeheer?

Bericht door MandersOnline »

Kan je er komen via Computerbeheer?
Dan kan je een hoop opties kiezen waaronder apparaatbeheer.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
boonheadz
Beginner
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: do 26 jul 2007, 22:19

Re: geraak niet meer in apparaatbeheer?

Bericht door boonheadz »

dat lukt ook niet,ook niet via uitvoeren cmd,ook snelkoppeling gemaakt via nieuw,snelkoppeling voor apparaatbeheer C:\WINDOWS\system32\devmgmt.msc,schijfbeheer gaat ook niet,uitvoeren cmd sfc /scannow met cd van XP,lukt ook niet,ik werk ook met acronis true image en maak steeds back-ups maar deze fout zit al in mijn back-ups,heb via Google registerbestanden nagekeken i.v.m. deze dll en die zijn juist,er zit ergens een verwijzing naar een icoon in een of andere regel en deze vind hij niet,steeds diezelfde foutmelding,heb ook hetzelfde bij rechtsklik op icoontje computer en beheren kiezen,rare is dat laptop perfect werkt behalve bij deze functies,hier loop ik volledig vast,ik vrees dat dit een herinstallatie gaat worden maar hoop hier toch nog een oplossing te vinden,begin stilletjes aan te denken aan een verwijderd bestand door antivirus of antispyware programma,hopelijk hebben jullie nog enkele tips.
Via computerbeheer kan ik geen enkel bestand openen,alles wat met computerbeheer heeft te maken geeft dezelfde foutmelding
Afbeelding
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: geraak niet meer in apparaatbeheer?

Bericht door MandersOnline »

Ik neem aan dat je Service Pack 3 hebt ge
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
boonheadz
Beginner
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: do 26 jul 2007, 22:19

Re: geraak niet meer in apparaatbeheer?

Bericht door boonheadz »

wil dit uiteraard proberen maar heb sp3 niet via Windows update geïnstalleerd,kreeg deze er zelfs niet op,heb met een script en in veilige modus subinacl moeten installeren om sp3 erop te krijgen,heb een tegendraadse laptop,daar ben ik al lang achter,ga het proberen en ik laat iets weten,alvast bedankt voor de reactie
boonheadz
Beginner
Beginner
Berichten: 5
Lid geworden op: do 26 jul 2007, 22:19

Re: geraak niet meer in apparaatbeheer?

Bericht door boonheadz »

na het verwijderen van sp3 werkte het al terug,nu terug sp3 geïnstalleerd en alles lijkt ok,bij deze bedankt voor de deskundige hulp,vriendelijke groeten
Plaats reactie