MSN spy monitor verwijderen?

MSN, Windows & Windows Live Messenger.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
slein
Beginner
Beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: do 23 mar 2006, 12:18

MSN spy monitor verwijderen?

Bericht door slein »

Hallo,

ik heb een vraagje over een heel vervelend programma.
Vanmorgen was ik even een beetje aan het rondneuzen op internet en kwam een programma tegen om MSN-gesprekken terug te halen. Was benieuwd hoe dat werkte dus even op de laptop gezet. Maar toen kwam het, ik wilde het later weer verwijderen maar dat wil op geen enkele manier!!

In het programma zelf kun je op uninstall klikken en dan geeft het prog. aan dat je de computer opnieuw moet opstarten maar dat kun je wel doen maar als je opnieuw opstart dan draait ie gewoon weer mee!! En ik kan het nergens terugvinden bij prog. verwijderen enz. enz.!!!! Erg vervelend!!

Kan iemand mij misschien helpen?????
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Re: MSN spy monitor verwijderen?

Bericht door lsc2000 »

Je kan dus eerst eens met systeemherstel voor die instal proberen. Wel even er opletten dat je dat gaat doen voordat je dat proggie geïnstalleerd hebt.
Je kan dat zien in de lijst van systeemherstel.
slein
Beginner
Beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: do 23 mar 2006, 12:18

Re: MSN spy monitor verwijderen?

Bericht door slein »

Hoi Isc2000,

Dat was een simpele maar hele efectieve oplossing!! haha
Heel erg bedankt!!

Maar het is wel vreemd dat zo'n prog. niet op een normale manier te verwijderen is toch??? Want ik kon het ook nergens terug vinden.

Nogmaals bedankt.

Gr. Niels
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: MSN spy monitor verwijderen?

Bericht door MandersOnline »

Welk programma betreft het?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
slein
Beginner
Beginner
Berichten: 18
Lid geworden op: do 23 mar 2006, 12:18

Re: MSN spy monitor verwijderen?

Bericht door slein »

Hoi Pieter,

Het programma heet ook MSN spy monitor, en het was bedoeld om MSN-gesprekken terug te halen. Je moest dan je e-mailadres invullen en alle gesprekken zou je dan als mail zijnde ontvangen. Het programma was een tijdelijke versie die je dan binnen 5 dagen moest kopen.

Alleen verwijderen was niet mogelijk. Je kon wel in het prog. op "uninstall" klikken en dan kreeg je op je scherm de vraag of je zeker wist dat je het prog. wilde verwijderen. Als je dan op "ok" klikte dan kreeg je de melding dat wanneer je de computer opnieuw zou opstarten dat dan het prog. verwijderd zou zijn. Maar het programma begon gewoon weer mee te draaien als je de pc aanzette. Nu ben ik niet echt heel erg handig met computers maar ik kon nergens iets van het prog. terug vinden en ik kon het alleen maar met systeemherstel verwijderen.

Gr. Niels
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: MSN spy monitor verwijderen?

Bericht door MandersOnline »

Ik weet enkel dat je de gesprekken kan terug halen bij Microsoft als je een hele goede reden hebt en dat heb jij niet, hooguit via een gerechtelijke beslissing in bewijsvoering kan zoiets...

enigste wat je zou kunnen doen is De log functie aanzetten of gebruik maken van een programma die de gesprekken logt zoals MNessenger Plus! Live
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie