hotmail account of live mail account

MSN, Windows & Windows Live Messenger.

Moderator: MandersOnline

lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

hotmail account of live mail account

Bericht door lenno »

hoi Pieter

ik lees op internet dat er wordt geüpdatet naar nieuwe hotmail style nu is mijn vraag gaat het automatisch dat je hotmail nu live wordt of hoe zit dat eigenlijk ik wordt er niet wijzer uit wat nu wel zo is en wat niet

ik hoop dat je me begrijpt wat ik bedoel

gr lenno
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

Als ik het goed heb begrepen blijft je huidige e-mail adres bij Hotmail bestaan bij dat Live gedoe. Alleen als je een nieuw account aanmaakt wordt het xxx@live.nl.

Wel is het armlastige MS er toe overgegaan de gratis accounts niet meer via Outlook Express of een dergelijk programma's op PC's laten te zetten. Dat kan alleen nog met de betaalde versies.

Jan
lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

Bericht door lenno »

ik begrijp dat maar ik dacht dat het automatisch werd over gezet van hotmail met dat nieuwe interface
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Als jij het al kon kan je na het nieuwe uiterlijk nog altijd dat ook binnen halen, ik heb ook na jaren nog een werkend account die ik met me mail programma kan nachecken.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

Bericht door lenno »

MandersOnline schreef: wo 29 aug 2007, 20:17Als jij het al kon kan je na het nieuwe uiterlijk nog altijd dat ook binnen halen, ik heb ook na jaren nog een werkend account die ik met me mail programma kan nachecken.
oke dan ik wacht het wel wat ze van plan zijn
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

MandersOnline schreef: wo 29 aug 2007, 20:17Als jij het al kon kan je na het nieuwe uiterlijk nog altijd dat ook binnen halen, ik heb ook na jaren nog een werkend account die ik met me mail programma kan nachecken.
Welk mailprogramma Pieter? Bij OE-6 lukt het niet meer, want dat wilde ik voor iemand instellen en toen kwam die mededeling dat alleen betaalde MSN-accounts via OE kunnen worden binnengehaald (wat klopt want mijn MSN-account
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

OE kan ik dat mee en met Outlook van Office.

Ik ben nog zo een geluks vogel die er bij kan :)
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Friendship2098
Beginner
Beginner
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 1:14
Locatie: Planet Earth

Bericht door Friendship2098 »

Bij mij werken mijn Hotmail accounts nog allemaal via Outlook Express.

Hoop dat het zo blijft?
To live is the rarest thing in life. Most people exist, that's all .......OSCAR.

Greetings Friendship2098
lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

Bericht door lenno »

wie is er al over gestapt van hotmail naar live mail er staat een button op de pagina van je mail account wie heeft dit al gedaan ik ben zelf bang dat ik niet meer op me mail kan komen als ik op die button klik of dat ik niet meer op MSN kan komen wie weet er raad of maak ik me gewoon zorgen
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

lenno schreef: wo 29 aug 2007, 16:02 ik begrijp dat maar ik dacht dat het automatisch werd over gezet van hotmail met dat nieuwe interface
en
lenno schreef: do 30 aug 2007, 21:31 wie is er al over gestapt van hotmail naar live mail er staat een button op de pagina van je mail account wie heeft dit al gedaan ik ben zelf bang dat ik niet meer op me mail kan komen als ik op die button klik of dat ik niet meer op MSN kan komen wie weet er raad of maak ik me gewoon zorgen
Dat is al gebeurd, maar jij als gebruiker merkt daar niets van, zij het dat het uiterlijk wat is veranderd en b.v. nu een voorbeeldweergave van de berichten (als bij b.v. in OE) mogelijk is geworden.

MS zal de oude adressen echt wel handhaven want hoeveel miljoen (miljard?) hotmail adressen zouden er inmiddels bestaan? Dat allemaal omzetten naar live is al een giga-klus, maar voor de gebruikers ook erg lastig want die moeten dan al hun contactpersonen gaan mailen dat hotmail is veranderd in live. Bovendien zullen er - zeker nu dat live al een tijdje bestaat - ongetwijfeld dubbele namen voorkomen wat het probleem alleen nog maar zou vergroten. Nee, ik denk dat de xx @hotmail.com en xx @MSN.com gewoon blijven bestaan.

Jan
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ze blijven inderdaad bestaan dat MS ook al besloten en inderdaad het heeft verder geen effect, ik kan na dat ik het maanden geleden omgezet had er ook nog steeds normaal bij :)
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

Bericht door lenno »

oke dan ik heb nog steeds de oude interface van hotmail met die button waar op staat in het groene wil je over stappen of niet ik weet niet wat ik moet doen nu
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Laat hem staan zoals die is, er zijn zat mensen die last hebben met de nieuwe interface die niet werkt bij hun....

Je merkt er verder zelf niets van
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

Bericht door lenno »

oke dan is goed ik hou dan wel de oude hotmail de kunnen beter het goed doen met over zetten dat je het zelf niet hoef te doen of gebeurt dat juist niet
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23688
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Kan zijn dat ze jou ooit zelf overzetten maar dat weet ik niet....
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie