WLM altijd actief

MSN, Windows & Windows Live Messenger.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
TanguyA
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:42

WLM altijd actief

Bericht door TanguyA »

Beste,

Ik heb meerdere Windows Live ID's, en om al mijn mail tegelijk te kunnen lezen en organiseren gebruik ik het programma Windows Live Mail.
Alles werkt prima, alleen zou ik graag iets veranderen:

Wanneer het programma openstaat zie je rechtsonderaan een pictogram van WLM, als je een nieuw emailbericht hebt, komt er daar een te envelopje staan.
Nu zou ik willen dat dat pictogram daar altijd staat, ook al draait WLM niet zichtbaar. Met andere woorden, dat wanneer je op kruisje drukt, het programma wel actief blijft, maar dat het niet in de taakbalk staat. Zoals bij Windows Live Messenger, daar kun je het hoofdvenster ook sluiten , maar wel nog de pop-ups en nieuwe gesprekken ontvangen. Is dit ook mogelijk voor WLMail?

Alvast bedankt,

Tanguy

(WLM Versie 14, Windows Vista Home Premium)
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: WLM altijd actief

Bericht door MandersOnline »

Als je even op dat icoontje drukt met de rechter muisknop dan krijg je een aantal opties een daarvan is: Venster verbergen als het is geminimaliseerd

Hiermee behaal je het gewenste effect alleen moet je niet op het kruisje drukken maar op het minnetje.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
TanguyA
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 16 sep 2009, 16:42

Re: WLM altijd actief

Bericht door TanguyA »

Oke , bedankt!

Ik was het al veel te ver gaan zoeken... :roll:

Probleem opgelost!
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: WLM altijd actief

Bericht door MandersOnline »

Let je er wel op dat je hem eerst moet starten voordat die daar komt, of je moet hem laten starten bij het opstarten van Windows. Maar soms kan je iets te ver zoeken, maar vragen mag altijd en heb je soms al snel een antwoord zoals je merkt :)
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie