hebben meer mensen een probleem met ff 3.5.2?

Alle producten van Mozilla, zoals Firefox, Thunderbird enz...

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
cobiestooker
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 263
Lid geworden op: vr 14 mei 2004, 0:46
Locatie: Almere
Contacteer:

hebben meer mensen een probleem met ff 3.5.2?

Bericht door cobiestooker »

Ik heb sinds een week ff 3.5 op mijn pc staan in plaags van de ff 3.0... Is het bij iemand bekend dat 3.5 problemen geeft? sinds ik deze versie erop heb staan, duurt het heeeeeeel lang voor ik op ing.nl ben uitgelogd, m.a.w. ik sluit de tab van ing maar via het kruisje anders zit ik een eeuwigheid te wachten..... en af en toe dan klik ik ff aan maar gebeurd er niets. Tenminste ff start niet op (ik zie niets) , maar als ik dan alles wil afsluiten en opnieuw wil opstarten dan vraag ie of ff de openstaande sites moet opslaan.......
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: hebben meer mensen een probleem met ff 3.5.2?

Bericht door MandersOnline »

Ik heb hem te kort op mijn pc staan om dit zeker te weten, ik zal eens kijken sluit het meestal af en dan logt die automatisch voor me uit.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
cobiestooker
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 263
Lid geworden op: vr 14 mei 2004, 0:46
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: hebben meer mensen een probleem met ff 3.5.2?

Bericht door cobiestooker »

MandersOnline schreef:Ik heb hem te kort op mijn pc staan om dit zeker te weten, ik zal eens kijken sluit het meestal af en dan logt die automatisch voor me uit.
zou het ook zo maar aan mijn pc kunnen liggen bedenk ik me..... ik heb nu weer ff 3.0.8. erop staan en hij heeft nog steeds kuren..... is ook tergend langzaam, dus misschien ligt het helemaal niet aan ff........ :oops: Volgens zoonlief kan het wel eens aan het geheugen liggen (zit nu 512 mb in, is miss wat weinig? kan ik er zomaar meer geheugen in stoppen? of is er ook een grens aan wat de desktop kan hebben?)

ik ga iig 3.5 maar weer terugzetten, die had een paar handige extra opties (ook al is het nogal traag allemaal...)

tnx en fijn weekend
cobie
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: hebben meer mensen een probleem met ff 3.5.2?

Bericht door MandersOnline »

512 is niet erg veel nee, iets meer kan vaak wel helpen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
cobiestooker
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 263
Lid geworden op: vr 14 mei 2004, 0:46
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: hebben meer mensen een probleem met ff 3.5.2?

Bericht door cobiestooker »

MandersOnline schreef:512 is niet erg veel nee, iets meer kan vaak wel helpen.

hoeveel zou er max bij kunnen denk je? 1gb of 3gb of zo? enne als jij het niet weet hoe kom ik daar achter dan? Ligt het soms aan het moederbord hoeveel ram je erin kan stoppen of aan de processor? Pff wat een technische vragen allemaal weer (voor mij tenminste haha)
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: hebben meer mensen een probleem met ff 3.5.2?

Bericht door MandersOnline »

Ligt soms zelfs aan de combinatie van Moederbord en Processor. Beste zou zijn alle gegevens meenemen naar een winkel waar men er meer vanaf weet dan zit je ook eerder goed.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
cobiestooker
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 263
Lid geworden op: vr 14 mei 2004, 0:46
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: hebben meer mensen een probleem met ff 3.5.2?

Bericht door cobiestooker »

MandersOnline schreef:Ligt soms zelfs aan de combinatie van Moederbord en Processor. Beste zou zijn alle gegevens meenemen naar een winkel waar men er meer vanaf weet dan zit je ook eerder goed.

ok ga ik dat eerst maar eens even doen.

bedankt

gr cobie
Plaats reactie