Programma gezocht

Alle producten van Mozilla, zoals Firefox, Thunderbird enz...

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Infin1ate
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 23 mar 2005, 19:08

Programma gezocht

Bericht door Infin1ate »

Hallo, ik ben sinds vandaag lid van het forum. en ik wilde eigenlijk een topic plaatsen, maar ik zag dat alleen de beheerders dat konden, dus daarom maar een pm naar jou :D

Ik zoek namelijk een programma, dan zeg maar je geschiedenis van je zoekopdrachten wist. Je ziet bij bijvoorbeeld Google.nl bij die balk heel je geschiedenis naar wat je allemaal gezocht hebt. Ik wil die dus allemaal weg hebben. Bij IE kon ik gewoon op delete drukken, maar bij Firefox kan ik die niet verwijderen. misschien heb je hier een programma voor, indien ja, zou je die willen posten.


bvd,
Infin1ate
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

In Firefox kan je onder de opties bij Geavanceerd ook het nodige doen, maar dan ben je wel alles kwijt en niet 1 onderwerp
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Magik
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 107
Lid geworden op: za 16 aug 2003, 17:52
Locatie: Veendam
Contacteer:

Bericht door Magik »

als je 1 bepaalde cookie kwijt wilt; ga naar extra, opties en dan naar privacy. ga vervolgens naar tabblad cookies. klik op cookies bekijken. je ziet nu allerlei mappen. selecteer eentje en klik dan op cookie verwijderen. nu is die cookie verwijderd. wil je ze allemaal weg hebben, klik dan op alle cookies verwijderen.
nog een betere optie is om gewoon crap cleaner te downloaden. die wist alle tijdelijke zooi.
Plaats reactie