email

Algemeen over alle versies van Office.

Moderator: MandersOnline

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 288
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

email

Bericht door Johnnyboy » vr 02 dec 2011, 18:42

Ik wilde vragen of iemand mij kan helpen ik heb alles al geprobeerd ook heb ik meer malen Ziggo klantenservice gebeld en de Service+ maar daar heb ik geen hoop meer op die weten het niet .
Die zeggen dat alles goed is ingesteld en dat er niks is geblokeert door hun dat alle poorten open staan .
ik kan geen email's meer versturen met Microsoft Office Outlook 2007, Windows Live Mail, Incredimail enz: bij Microsoft Office Outlook krijg ik een mail terug met deze tekst van de Systeembeheerder:
(Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: zomaar
Verzonden: 2-12-2011 17:35

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

.......@home.nl' op 2-12-2011 17:35
550 Je IP-adres is geblokkeerd. Er zijn teveel berichten verstuurd. )
Terwijl ik hellemaal niet te veel berichten heb verstuurt bij Windows Live Mail blijf hij in het postvak uit zitten en wordt hij hellemaal niet verzonden .
Wie kan mij helpen AUB ik heb het geprobeert op een andere computer en daar werkt het allemaal wel .

Johnnyboy

Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23638
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: email

Bericht door MandersOnline » za 03 dec 2011, 13:11

De 550 melding betekend dat het betreffende mail adres niet zou bestaan.
Bezoek ook gerust de hoofd site https://www.mandersonline.nl

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 288
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Re: email

Bericht door Johnnyboy » za 03 dec 2011, 13:58

Dan zou het betekenen dat alle email adressen niet betaan waar ik iets naar toe stuur ook dat van mij zelf niet . Bij Ziggo zeggen ze dat het wel klopt en dat er niks is geblokeert en dat alle poorten open staan wat moet ik nu doen Pieter ze sturen me van het kastje naar de muur en ikweet het ook niet meer .

Johnnyboy

Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23638
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: email

Bericht door MandersOnline » ma 05 dec 2011, 10:20

Kun je nog inloggen op je webmail en vandaar uit mails verzenden?
Bezoek ook gerust de hoofd site https://www.mandersonline.nl

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 288
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Re: email

Bericht door Johnnyboy » ma 05 dec 2011, 17:21

ja dat lukt via ziggo webmail dat is geen probleem .

Johnnyboy

Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23638
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: email

Bericht door MandersOnline » di 06 dec 2011, 14:05

Heb je een mogelijkheid om eens te proberen met een andere machine? Bijvoorbeeld een laptop van iemand.
Bezoek ook gerust de hoofd site https://www.mandersonline.nl

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 288
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Re: email

Bericht door Johnnyboy » di 06 dec 2011, 17:23

Pieter
Dat heb ik gedaan met mijn eigen account op die andere computer kan ik wel email's verzenden geen probleem
Johnnyboy

Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23638
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: email

Bericht door MandersOnline » di 06 dec 2011, 19:33

Dan is het probleem lijkt wel ergens in je Computer te vinden.
Wat een mogelijkheid kan zijn is dat de beveiligingssoftware je in de weg zit, bijvoorbeeld je virusscanner of firewall.
Bezoek ook gerust de hoofd site https://www.mandersonline.nl

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 288
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Re: email

Bericht door Johnnyboy » di 06 dec 2011, 19:50

ik heb het ook al zonder virusscanner geprobeert en de firewall uitgeschakelt maar het heeft niet geholpen
Johnnyboy

Gebruikersavatar
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1238
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg

Re: email

Bericht door lsc2000 » di 06 dec 2011, 20:20

Johnnyboy schreef:ik heb het ook al zonder virusscanner geprobeert en de firewall uitgeschakelt maar het heeft niet geholpen
Johnnyboy
Vul je wel je inlognaam volledig in b.v.b. incredimail xxxxx@casema.nl
pop3.casema.nl en smtp.casema.nl anders werkt het zeker niet.
Bij inloggen van ziggo of casema altijd je volledige email adres.
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2015-2020.

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 288
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Re: email

Bericht door Johnnyboy » di 06 dec 2011, 20:53

Ja hoor dat is allemaal in gevult hoe het hoort pop3.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl emailadres ......@home.nl daar ligt het niet aan .

Ik krijg deze melding terug van de systeembeheerder Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: zomaar
Verzonden: 2-12-2011 17:35

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

.......@home.nl' op 2-12-2011 17:35
550 Je IP-adres is geblokkeerd. Er zijn teveel berichten verstuurd)

Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23638
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: email

Bericht door MandersOnline » wo 07 dec 2011, 17:33

Er staat echt de melding dat je IP adres is geblokkeerd? Dan zou Ziggo toch echt even moeten kijken wat er loos is, kan je eens een mail naar mij toe zenden?
Bezoek ook gerust de hoofd site https://www.mandersonline.nl

Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23638
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: email

Bericht door MandersOnline » wo 07 dec 2011, 17:35

Wat ik wel even snel heb bekeken:
http://www.mxtoolbox.com/blacklists.aspx
BARRACUDA LISTED Detail Return codes were: 127.0.0.2 900 265
RATS-Dyna LISTED Detail Return codes were: 127.0.0.36 3600 312
Spamhaus-ZEN LISTED Detail Return codes were: 127.0.0.11 900 265

Daar sta je er dus tussen wat kan betekenen dat ziggo jou blokkeerd als je naar hun zelf stuurt via mail applicatie...
Bezoek ook gerust de hoofd site https://www.mandersonline.nl

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 288
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Re: email

Bericht door Johnnyboy » vr 09 dec 2011, 18:14

Pieter
Het is gedeeltelijk opgelost het is namelijk zo het heeft te maken met mijn ip gegevens op mijn computer als ik een router er tussen zet dan kan ik wel email's verzenden. Maar dat komt omdat die dan een ander ip krijgt van ziggo dan mijn pc als ik via die router werk ziet ziggo het ip van die router en die is niet geblokt .
Zodra ik die router er tussen uit haal krijg ik weer het geblokte ip van ziggo .
Nou wíl ik vragen hoe kan ik die geblokte ip gegevens veranderen omdat ziggo zegt dat er niks is geblokeert en alle poorten open staan .
Ik hoop dat je het een beetje snapt wat ik geschreven heb ik hoor het wel weer .

Johnnyboy

Gebruikersavatar
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1238
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg

Re: email

Bericht door lsc2000 » vr 09 dec 2011, 22:42

Johnnyboy schreef:Pieter
Het is gedeeltelijk opgelost het is namelijk zo het heeft te maken met mijn ip gegevens op mijn computer als ik een router er tussen zet dan kan ik wel email's verzenden. Maar dat komt omdat die dan een ander ip krijgt van ziggo dan mijn pc als ik via die router werk ziet ziggo het ip van die router en die is niet geblokt .
Zodra ik die router er tussen uit haal krijg ik weer het geblokte ip van ziggo .
Nou wíl ik vragen hoe kan ik die geblokte ip gegevens veranderen omdat ziggo zegt dat er niks is geblokeert en alle poorten open staan .
Ik hoop dat je het een beetje snapt wat ik geschreven heb ik hoor het wel weer .

Johnnyboy
Volgens mij heb je maar één IP adres van ziggo met router of zonder router.
Dus daar ligt het niet aan.
Kijk eens naar de instelling van je netwerkkaart of je niet per ongelijk een proxyserver hebt aangevinkt.
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2015-2020.

Plaats reactie