email

Algemeen over alle versies van Office.

Moderator: MandersOnline

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 289
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Re: email

Bericht door Johnnyboy » za 10 dec 2011, 2:09

lsc2000 schreef:
Johnnyboy schreef:Pieter
Het is gedeeltelijk opgelost het is namelijk zo het heeft te maken met mijn ip gegevens op mijn computer als ik een router er tussen zet dan kan ik wel email's verzenden. Maar dat komt omdat die dan een ander ip krijgt van ziggo dan mijn pc als ik via die router werk ziet ziggo het ip van die router en die is niet geblokt .
Zodra ik die router er tussen uit haal krijg ik weer het geblokte ip van ziggo .
Nou wíl ik vragen hoe kan ik die geblokte ip gegevens veranderen omdat ziggo zegt dat er niks is geblokeert en alle poorten open staan .
Ik hoop dat je het een beetje snapt wat ik geschreven heb ik hoor het wel weer .

Johnnyboy
Volgens mij heb je maar één IP adres van ziggo met router of zonder router.
Dus daar ligt het niet aan.
Kijk eens naar de instelling van je netwerkkaart of je niet per ongelijk een proxyserver hebt aangevinkt.
ik bedoel waar mijn gegevens staan voor gegevens voor netwerkverbinding netwerkverbinding gegevens daar staan ook ip gegevens in heeey .

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 289
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Re: email

Bericht door Johnnyboy » za 10 dec 2011, 6:42

Johnnyboy schreef:
lsc2000 schreef:
Johnnyboy schreef:Pieter
Het is gedeeltelijk opgelost het is namelijk zo het heeft te maken met mijn ip gegevens op mijn computer als ik een router er tussen zet dan kan ik wel email's verzenden. Maar dat komt omdat die dan een ander ip krijgt van ziggo dan mijn pc als ik via die router werk ziet ziggo het ip van die router en die is niet geblokt .
Zodra ik die router er tussen uit haal krijg ik weer het geblokte ip van ziggo .
Nou wíl ik vragen hoe kan ik die geblokte ip gegevens veranderen omdat ziggo zegt dat er niks is geblokeert en alle poorten open staan .
Ik hoop dat je het een beetje snapt wat ik geschreven heb ik hoor het wel weer .

Johnnyboy
Volgens mij heb je maar één IP adres van ziggo met router of zonder router.
Dus daar ligt het niet aan.
Kijk eens naar de instelling van je netwerkkaart of je niet per ongelijk een proxyserver hebt aangevinkt.
ik bedoel waar mijn gegevens staan voor gegevens voor netwerkverbinding netwerkverbinding gegevens daar staan ook ip gegevens in heeey .
ik heb mijn proxyserver niet aangevinkt .

Johnnyboy

Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23644
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: email

Bericht door MandersOnline » ma 12 dec 2011, 8:30

Zitten beide machines aan die router aangesloten? Indien ja kun je ook zelf de IP gegevens voor je netwerkkaart aanpassen indien nodig.
Bezoek ook gerust de hoofd site https://www.mandersonline.nl

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 289
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Re: email

Bericht door Johnnyboy » ma 12 dec 2011, 17:29

Pieter
Nee ik heb alleen 1 pc op die router aangesloten zitten maar hoe kan ik mijn ip gegevens (netwerkverbinding gegevens) dan veranderen dat ik toch zonder router email's kan versturen met router lukt het wel zomder router niet .

Johnnyboy

Gebruikersavatar
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1238
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg

Re: email

Bericht door lsc2000 » di 13 dec 2011, 9:43

Johnnyboy schreef:Pieter
Nee ik heb alleen 1 pc op die router aangesloten zitten maar hoe kan ik mijn ip gegevens (netwerkverbinding gegevens) dan veranderen dat ik toch zonder router email's kan versturen met router lukt het wel zomder router niet .

Johnnyboy
Laat lekker die router er tussen zitten dan werkt het toch.
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2015-2020.

Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23644
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: email

Bericht door MandersOnline » di 13 dec 2011, 17:55

Router er tussenuit is zeker een optie, maar die 2de computer had je die ook aangesloten op die router? Soms wil een reset van een router en een aanvraag voor een ander IP adres via de commandline al helpen.
Bezoek ook gerust de hoofd site https://www.mandersonline.nl

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 289
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Re: email

Bericht door Johnnyboy » do 15 dec 2011, 17:11

Pieter
Ik laat de router er tussen staan dat werkt perfect en ik kan weer email's versturen .

Johnnyboy

Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23644
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: email

Bericht door MandersOnline » za 17 dec 2011, 21:50

Zorg je er verder voor dat je je machine volledig beveiligd en misschien een hele aparte optie, misschien je Router een update van de firmware geven.
Bezoek ook gerust de hoofd site https://www.mandersonline.nl

Gebruikersavatar
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1073
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Re: email

Bericht door Timelord » ma 19 dec 2011, 22:34

Het ipadres krijg je van Ziggo, dat heb je niet zelf.
Het kan zijn dat je hardware geblokt is, maar dat is dan je macadres.

Zie eens een Linux livecd te bemachtigen en start daar eens mee op.
Email instellen en kijken of het dan wel lukt.
Zo ja, dan is het inderdaad een instelling in je eigen pc.

Kijk eens in je host file, misshcien heb je jezelf wel geblokt ?

Johnnyboy
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 289
Lid geworden op: za 02 okt 2004, 21:18
Locatie: Roosendaal

Re: email

Bericht door Johnnyboy » wo 21 dec 2011, 17:47

Het is al opgelost er was iets mis met mijn netwerkverbindingsgegevens:daar staan ook ip gegevens in ik heb een week mijn internet verbinding op offline gezet zodat ik nieuwe gegevens kreeg van Ziggo nu werkt het weer .

Johnnyboy

Plaats reactie