Problemen MS Office WORD (Windows ME)

Algemeen over alle versies van Office.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Rob
Beginner
Beginner
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 29 jun 2005, 19:00

Problemen MS Office WORD (Windows ME)

Bericht door Rob »

Wie helpt mij met mijn Windows WORD probleem?
:oops:
Ik heb sinds lange tijd onder Windows ME 'MS office 2000 Word' draaien. Het duurt erg lang om dit programma op te starten. Onlangs heb ik tijdens een printopdracht een kleine crash (vastloper gehad). Sindsdien krijg ik WORD niet meer aan de gang. Ik krijg de volgende mededelingen:
Zeer weinig bronnen beschikbaar, gevolgd door Fout; OE: 017F:BFF8E64B en de mededeling; KERNEL32 heeft een algemene beschermingsfout veroorzaakt in module USER.EXE op 0003:00003bab
Ook het de-en herinstalleren van MS office WORD leidt tot niets. Ik heb ook al geprobeerd om via Systeem foutopsporing het probleem op te lossen, maar het programma wil niet starten en de PC loopt steeds geheel vast. De enige oplossing is om via ALT/CTR/DEL opnieuw op te starten, waarna het hele circus weer opnieuw begint. Ik heb onlangs een ADSL verbinding met ZyXel modem em draadloos Linksys rauter laten installeren. Heeft dit nog invloed. Wie kan mij helpen?

vriendelijke groet,
Rob

mailto: -wegmailadres-
Rob Daniels
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Heb je al eens je PC een beetje geprobeerd te optimaliseren?

Defragmenteren en schijfcontrole en ook nog een schijfopruiming.

verder zou ik je aanraden om eens te zoeken naar: normal.dot en die gewoon weg gooien.

Is het bij een specifiek document of bij alles en ook het programma starten?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie