Microsoft office outlook

Algemeen over alle versies van Office.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Sjeik
Beginner
Beginner
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 23 jun 2004, 17:19

Microsoft office Outlook

Bericht door Sjeik »

hallo,

mijn Microsoft Outlook kan de pst file niet meer vinden deze staat ook niet meer op mijn computer.
Wat moet ik nu doen met het opnieuw installeren installeert hij de pst niet.

iemand een ideetje

Sjeik
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

Vreemde zaak, want dan zul je hem zelf hebben weggegooid. Als je Outlook start zal Outlook een nieuwe maken als jij dat goed vindt.

Ik zou, voordat je bovenstaande doet, met de Windows zoekfunctie (Start > Zoeken > Bestanden en Mappen) alle harde schijven laten afzoeken naar *.pst. Dat * duidt er op dat alle bestanden met de extensie pst moeten worden opgezocht. Misschien vind je je pst-bestand dan nog terug ook.
Als dat lukt zou je moeten onthouden waar je pst-bestand staat en Outlook daar weer aan koppelen via dat venstertje dat Outlook laat verschijnen als het zijn standaard Outlook.pst kwijt is.

Let op: als je je Outlook.pst kwijt bent ben je ook alle gegevens in Outlook kwijt: inkomende en verzonden e-mail, agenda enz.

Succes met zoeken,

Jan
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Inderdaad wat Jan zegt zoeken wil vaak een hoop schelen, soms is Outlook gewoon zelf geheel de weg kwijt dat heb ik vaak zat bij een groot bedrijf gezien dat die opeens de pst file niet meer kon vinden, oplossing is dan zoeken en opnieuw zelf toevoegen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie