beeldscherm zwart

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
mariion1989
Beginner
Beginner
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 13 jun 2011, 21:21

beeldscherm zwart

Bericht door mariion1989 »

ik heb een dringende vraag! ik wil graag de spelletjes downloaden op zylom.com en dat gaat dan ook wel totdat hij geïnstalleerd is en ik hem open, dan gaat het scherm van het spel natuurlijk op volledig gelijk waardoor mijn scherm zwart word en ineens zegt no signal detected :S hoe kan dit ik heb al paar dingen geprobeerd maar ik weet het niet meer! ik heb een iiyama scherm pas gekocht,
hoop graag snel iets te horen want ik wil gamen!

alvast heel erg bedankt!
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Een aantal zaken zouden kunnen helpen, verwijder Shockwave Player en Flash Player, daarna opnieuw installeren.
Heel misschien is het bijwerken van de videokaart driver en eventueel installeren van de Monitor driver ook wel handig, voor de monitor heb je mogelijk de CD nodig of je moet hem ergens zien te downloaden. Moet zegen dat dit niet zo simpel is vaak als een ander soort driver.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
cowboyspeedy
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 869
Lid geworden op: ma 01 dec 2003, 5:42

Bericht door cowboyspeedy »

ja ze heb een driver nodig en heb die gedownload voor haar maar ik weet mijn god niet hoe ik dat kreng moet installeren
want er staat in de beschrijving van de driver dat je de monitor moet opzoeken en dan stuur programma moet bijwerken
maar heb dat geprobeerd maar hij vind niks dat gekke ding
grzz van cowboyspeedy
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

In apparaatbeheer kan je het beeldscherm vinden en als je de eigenschappen opvraagt krijg je een tabblad waar je ook stuurprogramma kan bijwerken.
Wat heb je nodig een aantal bestanden waaronder een *.ini bestand waar de informatie in staat die Windows uitleest
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
cowboyspeedy
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 869
Lid geworden op: ma 01 dec 2003, 5:42

Bericht door cowboyspeedy »

ja dat dacht ik dus ook dat het zo ging maar niet met dat gekke ding
want er staat enkel by plug and play een monitor en als je die het stuur programma wil bij werken dan doet hij het niet maar ik ga morgen nog wel even kijken hoe of wat want misschien dat ik het verkeerde mapje heb gepakt
grzz van cowboyspeedy
Plaats reactie