Breng orde in het startmenu van Windows

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
P1hm
Beginner
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 22 feb 2010, 22:07
Locatie: Eemnes

Breng orde in het startmenu van Windows

Bericht door P1hm »

Hallo beste forum gasten

De kennen dit probleem denk ik wel het startmenu van Windows is een grote chaos, zeker als je veel programma's installeert. Nou er is een programma dat daar een eind aan maakt en het mooie is het is gratis!! Het heet Vista startmenu, laat je niet verwarren door de naam het ook werkt in Xp of het in Windows 7 werkt durf ik niet te zeggen maar in elk geval in Xp en Vista. Toen ik het programma voor de eerste keer zag was ik gelijk verkocht, het programma brengt rust in het startmenu. En als er te veel programma's staan om in een keer weer te geven lost Vista startmenu dat gewoon op met een schuifje net als in de verkenner en Vista startmenu vervangt standaard het Windows startmenu, maar het is volkomen veilig er wordt niets in het systeem veranderd het komt gewoon als een laag over het startmenu heen. Zoals ik al zei het is gratis, er is ook een betaalde versie met meer opties maar de gratis versie zal voor de meesten meer dan genoeg zijn. Ik hoop dat iemand er wat aan heeft
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Breng orde in het startmenu van Windows

Bericht door MandersOnline »

meld maar waar we die dan kunnen vinden.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
P1hm
Beginner
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 22 feb 2010, 22:07
Locatie: Eemnes

Re: Breng orde in het startmenu van Windows

Bericht door P1hm »

Sorry ik was helemaal vergeten te zeggen waar het programma te downloaden is nou hier komt-ie: http://www.Vistastartmenu.com/ en Vista startmenu staat is ook te vinden op meerdere freeware sites. En als je nog meer over Vista startmenu wilt weten tik je het gewoon even in bij Google. En echt Vista startmenu is ook gewoon te gebruiken als verkenner, als je bijvoorbeeld snel iets wil zoeken in Mijn Documenten niet de verkenner openen gewoon naar start met muis naar Mijn Documenten en hij vouwt het uit en bladeren maar. Kortom Vista startmenu is een echte aanrader.
P1hm
Beginner
Beginner
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 22 feb 2010, 22:07
Locatie: Eemnes

Re: Breng orde in het startmenu van Windows

Bericht door P1hm »

Ik zal nog wat meer details geven over Vista startmenu. Net als gewone startmenu van Windows Vista en 7 (waar het trouwens ook in werkt) heeft ook Vista startmenu een zoekvak waar je je zoekopdracht kunt intikken. Maar bij Vista startmenu kun je in de opties onder search bepalen welke zoek engines hij gebruikt bijvoorbeeld Google desktop. Ook heeft Vista startmenu handige sneltoetsen. Je kunt ook zelf de grote veranderen op dezelfde manier als vensters. Je kunt ook in de opties zeggen niet automatisch opstarten en niet het startmenu vervangen, in het laatste geval gebruik je gewoon de snelkoppeling of icoon in systeemvak. wat betreft uiterlijk kun je kiezen uit een aantal stijlen. Voor mensen met een slechter zicht heb ik goed nieuws want als je op opties klikt kun je meerderde keren inzoomen tot je gigantische koeienletters hebt, en vindt je het te groot kun je meerdere keren uitzoomen tot je een microscoop voor nodig hebt. Dat waren belangrijkste dingen wel. De mazel!
Plaats reactie