er gebeurd niets

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
waltercorb
Beginner
Beginner
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 0:39
Locatie: Gorinchem

er gebeurd niets

Bericht door waltercorb »

Goede Morgen samen,ik ben al drie dagen bezig om mijn navman te voorzien van een nieuw kaart
volgens mijn gaat van pc een poort niet open,maar ik krijg er geen leven in en normaal doetie het wel,
maar het beeld wil ook wel eens opgedeeldt worden,maar dat is denk ik een ander verhaal,
zouden jullie mijn kunnen helpen.
groeten walter
ik heb geen stomme vragen,maar vragen die
ik niet weet
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Re: er gebeurd niets

Bericht door Timelord »

Als je je navman aan je pc hangt, krijg je dan een melding en kun je hem via verkenner zien/benaderen ?

Moet er misschien een sdkaart in met de juiste map, dat hij hem daarna zelf installeert ?
waltercorb
Beginner
Beginner
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 0:39
Locatie: Gorinchem

Re: er gebeurd niets

Bericht door waltercorb »

Hallo techneuten,ik wil op mijn NavMan navigator nieuwe kaarten op zetten maar mijn pc ziet hem niet
wat moet ik doen,ik zou graag willen dat jullie naar mijn log boek kijken ,en hoe moet ik die naar jullie krijgen,
groeten walter
ik heb geen stomme vragen,maar vragen die
ik niet weet
waltercorb
Beginner
Beginner
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 30 jan 2006, 0:39
Locatie: Gorinchem

Re: er gebeurd niets

Bericht door waltercorb »

Timelord schreef:Als je je navman aan je pc hangt, krijg je dan een melding en kun je hem via verkenner zien/benaderen ?

Moet er misschien een sdkaart in met de juiste map, dat hij hem daarna zelf installeert ?
Hallo timelord ,sorry dat ik geen antwoord gaf maar de pc ging weer eens met eigen idee,
maar ik heb van NavMan alles om de kaarten er op te zetten,alleen de pc ziet de NavMan niet
en de installatie cd heb ik er bij ,en die staat op de pc ,dat heeft altijd gewerkt
groeten walter
ik heb geen stomme vragen,maar vragen die
ik niet weet
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Re: er gebeurd niets

Bericht door Timelord »

Nou laat ik je dit vertellen: als ik onze mediaspeler of onze Navigator op de pc aansluit en de pc ziet hem, dan doe ik eerst een dankgebed van een uur!.
De keren dat het goed gaat zijn namelijk zeldzaam.

Het probleem zit hem niet in het apparaat, maar het probleem zit in je computer.
En dan nog niet eens hardwarematig, maar softwarematig.
Wat gebeurt er namelijk ?: (volgens mij dan) Je installeert een programma en dat programma verkloot iets waardoor je usb niet meer goed werkt.
Het enige wat dan echt helpt is een schone installatie van Windows.
Je zou nog een andere usbpoort kunnen proberen, maar als laatste redmiddel is een format de beste oplossing.

Ga op zoek naar een backup programma en als je Windows hebt geïnstalleerd, maak dan een backup.
(met Acronis of Norton Ghost (dit zijn betaalde programma's) er is ook gratis backupsoftware
te verkrijgen, maar ik weet de naam zo gauw niet).

Met deze programma's maak je een image van je harde schijf en als je problemen hebt, dan heb je in 10 minuten weer een verse schone Windows draaien.
Plaats reactie