Zo kan het dus ook!

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
remmy111
Beginner
Beginner
Berichten: 67
Lid geworden op: di 21 dec 2004, 19:42
Locatie: Amsterdam

Zo kan het dus ook!

Bericht door remmy111 »

Ik was voor een vriend bezig om een 320Gb schijf in zijn computer te installeren maar het lukte voor geen meter. We waren zeker al een uur bezig om dat ding geïnstalleerd te krijgen maar niets werkte. Hij werd niet herkend. Op een bepaald moment letten we even niet op en de computer die op zo'n 40cm hoogte stond (half uit de kast) kletterde op de grond! :shock: Schrikken natuurlijk maar tot onze verbazing verscheen er op het scherm "hard disk gevonden" en werd hij geïnstalleerd. Dus misschien een tip voor andere computers met problemen? Echter niet gegarandeerd!
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Zo kan het dus ook!

Bericht door MandersOnline »

Meestal heeft dit een ander effect, maar hiermee ben jij dus geholpen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Re: Zo kan het dus ook!

Bericht door Timelord »

Als hij maar niet op die dikke duim van je gevallen is. :roll:
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Re: Zo kan het dus ook!

Bericht door lsc2000 »

remmy111 schreef: ma 12 okt 2009, 19:21 Ik was voor een vriend bezig om een 320Gb schijf in zijn computer te installeren maar het lukte voor geen meter. We waren zeker al een uur bezig om dat ding geïnstalleerd te krijgen maar niets werkte. Hij werd niet herkend. Op een bepaald moment letten we even niet op en de computer die op zo'n 40cm hoogte stond (half uit de kast) kletterde op de grond! :shock: Schrikken natuurlijk maar tot onze verbazing verscheen er op het scherm "hard disk gevonden" en werd hij geïnstalleerd. Dus misschien een tip voor andere computers met problemen? Echter niet gegarandeerd!
Heb dit ook gedaan en wat denk je, komen er zomaar 2 schijven bij van 1 Tb. :lol: :lol: :lol:
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
remmy111
Beginner
Beginner
Berichten: 67
Lid geworden op: di 21 dec 2004, 19:42
Locatie: Amsterdam

Re: Zo kan het dus ook!

Bericht door remmy111 »

Aha, een paar ongelovige Thomassen!
Ik kan je verzekeren dat het echt zo gegaan is!
De muis en toetsenbord aansluiting waren eruit geschoten bij de val maar stroom en scherm bleven zitten.
Er zal ongetwijfeld ergens een los contact gezeten hebben wat door de val opgelost werd.
En ik kan het ook niet echt als een reparatieadvies geven maar ik vond het ludiek genoeg om er hier een melding van te maken.
Plaats reactie