Internet valt vaak uit

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Jiggy
Beginner
Beginner
Berichten: 16
Lid geworden op: do 01 jan 2009, 21:06

Internet valt vaak uit

Bericht door Jiggy »

Het internet viel hier al regelmatig uit, omdat wij op het uiterste puntje van de centrale wonen. En de kwaliteit van de kabels die ze steeds maar niet willen vernieuwen.
Maar de laatste tijd valt het internet (adsl) hier uit, wanneer ik gebeld word. Heel irritant, vooral wanneer je net online in een gevecht met een monster zit :lol:
En mijn telefoon rinkelt dan ook niet, wanneer hij in de oplader zit. Wanneer hij eruit is, rinkelt hij wel.
Kan het te maken hebben met wisselgesprek? Niet dat ik dan een wisselgesprek krijg, maar in mijn vorige huis had ik ook zo'n probleem met wisselgesprek.
De bekabeling is vrij nieuw en heel. Is dit nou een computer probleem? Een probleem van de telefoon? Of een probleem van mijn provider?
lsc2000
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1249
Lid geworden op: vr 03 mar 2006, 12:33
Locatie: Centrum van het land vlak bij utreg
Contacteer:

Re: Internet valt vaak uit

Bericht door lsc2000 »

Jiggy schreef:Het internet viel hier al regelmatig uit, omdat wij op het uiterste puntje van de centrale wonen. En de kwaliteit van de kabels die ze steeds maar niet willen vernieuwen.
Maar de laatste tijd valt het internet (adsl) hier uit, wanneer ik gebeld word. Heel irritant, vooral wanneer je net online in een gevecht met een monster zit :lol:
En mijn telefoon rinkelt dan ook niet, wanneer hij in de oplader zit. Wanneer hij eruit is, rinkelt hij wel.
Kan het te maken hebben met wisselgesprek? Niet dat ik dan een wisselgesprek krijg, maar in mijn vorige huis had ik ook zo'n probleem met wisselgesprek.
De bekabeling is vrij nieuw en heel. Is dit nou een computer probleem? Een probleem van de telefoon? Of een probleem van mijn provider?
Is dit nou een computer probleem? NEE :mrgreen:
Een probleem van de telefoon? Dat is ook mogelijk. :ugeek:
Of een probleem van mijn provider? JA :lol:
Verstand van computers? Hahaha egnie ik doe net alsof.
Afbeelding
This message was checked by LSC2000 system 2006-2020.
home page http://www.lsc2000.nl
Plaats reactie