Easy Computing

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door Timelord »

Jan, het klinkt gek, maar ook een laptop kan een aparte videokaart hebben hoor.
Misschien niet op de manier zoals bij een pc, maar een aparte videokaart of onboard, ook in een laptop is er verschil. :D
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

Bedoel je met zo'n "aparte" videokaart in een laptop dat het videogedeelte als het ware los is gezet van het moederbord en dat het geheugen voor de videokaart dedicated toewijsbaar is of wel geen RAM van de computercapaciteit wordt afgenomen? Ik denk namelijk niet dat het - zoals bij een desktop of tower - mogelijk is achteraf een aparte videokaart naar keuze te plaatsen; althans heb ik daar nog nooit van gehoord, maar ja je bent nooit te oud om te leren.

Jan
Timelord
1000+ Poster
1000+ Poster
Berichten: 1079
Lid geworden op: ma 14 mei 2007, 11:32
Contacteer:

Bericht door Timelord »

Nee achteraf plaatsen denk ik ook niet dat het mogelijk is, maar het is volgens mij wel echt een aparte kaart met eigen geheugen.
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

Ben het met je eens, het is een beetje spraakverwarring. Jij bedoelt in feite hetzelfde als ik maar we noemen het anders. Een "ge
pluut
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 21 aug 2006, 9:52
Locatie: groningen

Bericht door pluut »

nou ik ben dus niks verder ,weer alles eraf en hij doet dus nog steeds hetzelfde dus zal binnenkort wel nieuwe laptop worden ,maar deze doet verder alles goed (kan er nog geen rust in vinden anders) :) :)
Plaats reactie