een vraagje

Als je het niet weet gooi het hierin. Het wordt dan eventueel verplaatst.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
savatage
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 20 aug 2004, 23:48
Locatie: Limburg (België)

een vraagje

Bericht door savatage »

Hallo.
ik heb voor mijn zoontje een tweede hands pc gekocht een Pentium.2.
nu mijn vraag is weten jullie een virus scanner die nogal betrouwbaar is voor dat ding want mijne virus scanner krijgt hij niet getrokken.ik weet wel eentje die AGV scanner maar is die wel te vertrouwen want mijn zoontje wil ook op het net surfen en ik weet niet wat ik daar op moet zetten .ik heb geen zin om telkens daar virussen te gaan verwijderen .
daarom mijn vraag kan of weet iemand mij daar mee helpen.oja zou de scanner van norton 2002 nog goed zijn en kan ik de updates daar nog van vast krijgen dan prob ik die anders .of die AGV maar die ken ik niet zo goed .....bedankt voor u aandacht.

greetz sava :D
lenno
300+ Poster
300+ Poster
Berichten: 464
Lid geworden op: ma 04 apr 2005, 6:11
Locatie: leiden

Bericht door lenno »

ja hoor hij heet eigenlijk avg maar ik gebruik hem ook een perfecte virusscanner je kan hem zelf automatisch laten update en er zit ook een boot scan bij als je de pc op nieuw op start laat hij de boost scan eerst draaien maar je kan hem zelf naam wens instellen de boot scan en het update

ik raad hem zeker aan

succes er mee

gr lenno
me website is tijdelijk uit de lucht ben bezig met een nieuwe te maken
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Die van Norton werkt ook goed daar kan je altijd nog updates van krijgen.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
savatage
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 20 aug 2004, 23:48
Locatie: Limburg (België)

Bericht door savatage »

bedankt beide voor u hulp. en lenno je heb gelijk het ziet er een goede en betrouwbare scanner uit de agv heb hem erop gezet en hij draait heel fijn en is ook nog heel licht.niet veel verbruik .bedankt :D
je kunt het afsluiten hier Pieter.

groetjes savatage :D
brillant
Beginner
Beginner
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 20 feb 2005, 15:40

Bericht door brillant »

je kan norton beter niet op een langzame comp laten draaien,want dan word hij nog langzamer
savatage
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 122
Lid geworden op: vr 20 aug 2004, 23:48
Locatie: Limburg (België)

Bericht door savatage »

ja dat klopt briljant heb het gemerkt.daarom heb ik die agv scanner erop gezet en zo te zien draait die goed.nu nog hopen dat hij iets tegen houd van virussen en zo te zien doet hij zijn updates ook goed.

greetz sava :P
marcelv1
Vipper|Vip heer|Vip dame
Vipper|Vip heer|Vip dame
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 okt 2003, 9:28

Bericht door marcelv1 »

AVG is een veel gebruikte en goede scanner. Wat virussen betreft ben je natuurlijk nooit helemaal veilig aangezien de bedrijven pas achteraf de dingen kunnen maken maar deze is net zo veilig als welke andere dan ook.
Groetjes,

Marcel :geek:
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Ze vinden allemaal weer iets wat een ander niet kan vinden, Kaspersky is nu echt goed bezig bij hun beta gaan ze zelfs rootkits telijf dat is pas goed, die worden niet herkent door je virusscanner omdat ze te diep zitten.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie