Outlook 2002: Gebruik vCards voor het verzenden van uw...

Tips & Trucs voor Outlook 2002

Moderator: MandersOnline

Gebruikersavatar
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23648
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Outlook 2002: Gebruik vCards voor het verzenden van uw...

Bericht door MandersOnline » wo 22 okt 2008, 20:50

Outlook 2002: Gebruik vCards voor het verzenden van uw zakelijke contact informatie

Microsoft Outlook ondersteunt het gebruik van vCards, de internet standaard voor het maken en delen van virtuele visitekaartjes. Door toevoeging van een vCard aan uw email-handtekening, kunt u met elke e-mail uw contact informatie automatisch meezenden. Als u een vCard ontvangt en u wilt de inhoud bewaren, klik dan simpel dubbel en het opent als een contact onderwerp, dat u in de contact folder kunt bewaren.

Het maken van een vCard:
Normaal gesproken stuurt u altijd een vCard met uw eigen gegevens mee met een e-mailbericht.
  1. Om gemakkelijk een vCard te maken met uw eigen gegevens neemt u uzelf op in de map Contactpersonen. Daar vult u de gegevens in waarvan u vind dat de ontvanger ze dient te weten.
  2. Na het maken van een Contactpersoon met uw eigen gegevens opent u deze Contactpersoon.
  3. Kies vervolgens Bestand - Exporteren naar vCard.
  4. Geef in het vak Bestandsnaam een duidelijke naam.
  5. Opslaan.
Het toevoegen van een vCard aan uw e-mail:
  1. Kies Extra - Opties - E-mailindeling - Handtekeningen - Nieuw
  2. Selecteer de gewenste opties en dan Volgende.
  3. Onder vCard-opties kiest u de gewenste kaart uit de lijst en sluit met Voltooien.
Bezoek ook gerust de hoofd site https://www.mandersonline.nl

Plaats reactie