U heeft geen gecompliceerde veiligheidsprogramma's nodig om uw vertrouwelijke informatie te beschermen.
Wanneer u een Excel document opslaat kun u heel eenvoudig een wachtwoord optie toevoegen. Dan kunt alleen u, en eventueel iemand anders aan wie u toegang tot uw bestanden verschaft het document openen.
Om een werkboek met een wachtwoord op te slaan kiest u Bestand - Opslaan als. In het pull down menu Extra kiest u Algemene opties, vervolgens typt u in het venster Opties voor opslaan het gewenste wachtwoord.
Klik OK, Typ een naam voor uw document en klik nogmaals op OK.
Vergeet niet dat wachtwoorden hoofdlettergevoelig zijn!
Excel 2000: Sluit uw documenten op
Moderator: MandersOnline
-
- Manders Online
- Berichten: 23687
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Excel 2000: Sluit uw documenten op
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl