Ik heb steeds als ik Outlook Express opstart een melding: er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver, uw wachtwoord is geweigerd foutnr. 0x800CCC90 en 0x800CCC92.
Outlook onthoudt dus mijn wachtwoord niet.
Heb gekeken bij accounts maar alles staat goed, heb zelfs deze verwijderd opnieuw ingesteld maar zonder resultaat.
Heb gekeken in register met regedt32 bij Protected Storage System Provider en heb de sleutel verwijderd en alles opnieuw ingesteld, maar zonder resultaat. (heb dit via Microsoft.com nr. 264672).
Iemand anders zei nog tegen me probeer het met systeemherstel, maar negatief.
Het rare is via de site van Wanadoo lukt het wel om mail te lezen.
(We hebben ADSL van Wanadoo).
En nog raarder is dat heel soms lukt het wel om Outlook op te starten; dan krijg ik de foutmelding niet.
dus please help
groetjes.
probleem met Outlook Express
Moderator: MandersOnline
ben erachter gekomen dat het inderdaad aan Wanadoo lag: heb bij onze gebruikersnaam ....@Wanadoo.nl-lite, -lite weggehaald en tot nog toe gaat het goed.
groetjes.
ps. heb inderdaad ook bij dit forum gekeken en heb gezien dat er meer mensen waren met dit probleem. En heb ook gezien dat je hier 'n hoop kunt leren.
groetjes.
ps. heb inderdaad ook bij dit forum gekeken en heb gezien dat er meer mensen waren met dit probleem. En heb ook gezien dat je hier 'n hoop kunt leren.
-
- Manders Online
- Berichten: 23688
- Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
ik ben de gene die aan het leren is hoor
Mooi verder dat het opgelost is.
Pieter
Mooi verder dat het opgelost is.
Pieter
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl