hp bios

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
berno
Beginner
Beginner
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 14 jan 2007, 15:05

hp bios

Bericht door berno »

ik heb een hp paviljoen pc gekregen die schijnbaar gecrased was. ik wil nu Windows opnieuw installeren maar de cd pakt niet krijg melding start hp systeem recovery voor de rest doet hij niets en ik weet niet hoe ik in bios moet komen om cd-rom op eerste boot te zetten hopelijk kan iemands mij helpen
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door MandersOnline »

Enkele toetsen die je kan proberen is de gehele F toetsen balk, maar Esc of Del wil ook een optie zijn, probeer even en je komt vanzelf ergens.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
JOHNX
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 222
Lid geworden op: za 25 dec 2004, 13:18
Locatie: Space
Contacteer:

Bericht door JOHNX »

F10 even in de bios de dvd-rom als 1e zetten en alle rotzooi van HP weggooien heb ik ook gedaan werkt prima ,succes !Dus alle bestaande partities verwijderen en dan gewoon installeren op een lege hd :D
Do not stand at my grave and weep i am not there, I do not sleep.
berno
Beginner
Beginner
Berichten: 70
Lid geworden op: zo 14 jan 2007, 15:05

Bericht door berno »

het probleem is ik zie geen 1ste of 2de boot staan bij boot device priority ik kan dus niks veranderen groetjes
JOHNX
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 222
Lid geworden op: za 25 dec 2004, 13:18
Locatie: Space
Contacteer:

Bericht door JOHNX »

Uhhhhh even denken dat is raar wat voor moederbord zit erin bij mij is het een asus bordje maar het heeft een rare naam PEGATRON CORPORATION binicia maar als je op Google zoekt kom je gewoon op asus uit !Wel raar dat je in je bios geen 1e of 2e HD of DVD ziet dat moet op te lossen zijn ..
Do not stand at my grave and weep i am not there, I do not sleep.
cowboyspeedy
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 869
Lid geworden op: ma 01 dec 2003, 5:42

Bericht door cowboyspeedy »

kan je dan wel gewoon de dvd speler boven aan het rytje zetten door middel van de pijltjes naar links en rechts te drukken ?
want ik had van de week ook een hp en die ging zo naar boven en beneden vandaar
grzz van cowboyspeedy
Plaats reactie