TV Stick onder Windows 7

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Klaas
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 27 okt 2003, 21:05

TV Stick onder Windows 7

Bericht door Klaas »

Geacht forum,

Mijn vraag, ik heb een tv Stick van Pinnacle 72e en deze werkt uitstekend onder Vista, maar ik wil het ook werkende hebben onder Windows 7.

Ik had een kopie van mijn collega gekregen van Windows 7 Ultimate (illegaal) om te proberen, en ik moet zeggen, het werkt erg goed deze versie.
Maar alleen werkte mijn tv Stick niet goed het liep constant vast, en er zijn geen update drivers voor de tv stick, want ik had al op de site van
pinnacle gekeken. Maar ik dacht van, alles wat onder Vista draait moet ook onder Windows 7 werken, niet dus.

Maar inmiddels heb ik een legale versie van Windows 7 aangeschaft ( de Home Premium), en nu is mijn vraag gaat de software van mijn tv stick
nu wel draaien onder Windows 7 Home Premium, want kan het zijn dat de illegale versie (Ultimate) het misschien niet snapt?

Ik heb uiteraard de originele software voor Vista van Pinnacle voor de tv stick.

Ik vraag dit allemaal om zeker te weten voordat ik mijn laptop opnieuw formatteer en installeer.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet Klaas
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: TV Stick onder Windows 7

Bericht door MandersOnline »

Ik zou zeggen probeer het eens te draaien onder Compatibiliteits modus en dan kiezen voor Vista.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Klaas
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 27 okt 2003, 21:05

Re: TV Stick onder Windows 7

Bericht door Klaas »

Stom van mij dat ik daar niet aan hebt gedacht, ga het eens proberen als ik Windows 7 installeer.

Alvast bedankt voor de tip.

Groet Klaas
Klaas
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 27 okt 2003, 21:05

Re: TV Stick onder Windows 7

Bericht door Klaas »

Hoi Pieter,

Nou ik heb het geprobeerd, maar krijg nog steeds foutmeldingen, als ik het foutmelding schermpje weg klik wordt mijn programma afgesloten.

Ik heb de 3 opties gebruikt om het compatibel te maken met Vista, Vista servicepak 1 en 2, geen van drieën werkt, ook niet onder XP.

Ik wou een plaatje met de foutmelding toevoegen, maar dat lukt niet

Groeten Klaas

PS, ik heb nu Windows 7.
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: TV Stick onder Windows 7

Bericht door MandersOnline »

Welke Windows 7 versie gebruik je?
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Klaas
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 272
Lid geworden op: ma 27 okt 2003, 21:05

Re: TV Stick onder Windows 7

Bericht door Klaas »

Hoi Pieter,

Ik heb Windows 7 Home Premium, maar ik heb het probleem opgelost hoor, ik ben nog eens goed aan het zoeken geweest bij Pinnacle, en heb een programma aangetroffen die ik opnieuw moest installeren (wel eerst de oude verwijderd), en toen werkte het wel, dit ook omdat het voor Windows 7 geschikt was, maar ik moet toegeven dat het wel een gok was, want voor hetzelfde geld had dat ook niet gewerkt.

Groeten Klaas
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: TV Stick onder Windows 7

Bericht door MandersOnline »

oke mooi.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie