foutmelding win xp

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
cobiestooker
200+ Poster
200+ Poster
Berichten: 263
Lid geworden op: vr 14 mei 2004, 0:46
Locatie: Almere
Contacteer:

foutmelding win XP

Bericht door cobiestooker »

Hoi heren, dames
een goede zondagochtend gewenst. Ik zit weer met een probleem, al langer, maar nu weet ik even niet meer wat ik moet doen..... Af en toe sluit de pc zichzelf af, en nadat ik hem een tijdje terug maar weer eens helemaal leeg gehaald heb met de restore schijven van Compaq deed ie het weer goed. Nu had ik het weer (ik kreeg tenminste zo'n melding dat de pc van een ernstige fout was hersteld en dat ik een foutrapport moest sturen, blablabla..... dat heb ik wel gedaan, maar ik dacht, verdorie dat is toch niet weer dat ge emmer met die drivers? Dus de driver scanner er maar weer eens op los gelaten. Er zijn 2 drivers die de driver scanner had gevonden die actie behoefden, t.w. NVIDIA nForce Networking Controller en NVIDIA GeForce4MX 420 (Compaq). Deze heb ik gedownload en vervolgens installeer, maar dan krijg ik de melding Setup kan het bestand nv4.mini.sy- niet kopiëren. Ik heb van de melding een printscreen gemaakt maar (sorry :oops: ) ik vergeet steeds hoe ik dat hier kan plakken.....zo'n jpg bestandje..... maar de locatie waar die staat klopt, er wordt wel nog gevraagd of als de locatie niet klopt om dan de locatie te wijzigen en de 'NVIDIA Windows 2000/XP Driver Library Installation Disk 1 te plaatsen. Maarre geen idee welk van de 5 cd's dat zou moeten zijn.....

Is er iemand die mij kan helpen?? please?? :roll:
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: foutmelding win XP

Bericht door MandersOnline »

ik denk dat je dan beter of bij HP even op de site moet zoeken naar het type PC die je hebt of naar de site van NVidia kan gaan om daar de drivers te downloaden.
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Plaats reactie