Hoe verander ik mijn player

Algemeen over alle Windows versies.

Moderator: MandersOnline

Plaats reactie
Jan44
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 117
Lid geworden op: za 23 aug 2003, 8:56
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Hoe verander ik mijn player

Bericht door Jan44 »

Hallo Pieter, ik heb 2 vragen

Hoe kan ik mijn player veranderen. Wanneer ik een cd wil afspelen of een film wil kijken dan krijg ik telkens een irfan avi file.Wanneer ik deze activeer dan krijg ik een foutmelding.
Ik weet dat irfanview geen player is.
Voorheen kwam ik meteen op Windows media player. Hoe kan ik dat nu weer verkrijgen??

De volgende vraag is:
Ik heb een programma verwijderd maar in de lijst van software blijft deze nog staan. Wanneer ik op verwijder druk dan geeft hij aan dat hij een bestand mist om te uninstallen.
Hoe krijg ik dit programma uit de lijst??

BVD Jan
maanmist
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 189
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 8:41

Bericht door maanmist »

Wat de muziek betreft, je kan als je op een muziekfiletje gaat staan met je rechtermuisknop -openen met en dan bv de mediaplayer aanklikken.

wat dat progje betreft, die zou ik ook gewoon met de rechtermuisknop verwijderen
MandersOnline
Manders Online
Manders Online
Berichten: 23687
Lid geworden op: zo 03 aug 2003, 1:12
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hoe verander ik mijn player

Bericht door MandersOnline »

Jan44 schreef:Hoe kan ik mijn player veranderen. Wanneer ik een cd wil afspelen of een film wil kijken dan krijg ik telkens een irfan avi file.Wanneer ik deze activeer dan krijg ik een foutmelding.
Ik weet dat irfanview geen player is.
Voorheen kwam ik meteen op Windows media player. Hoe kan ik dat nu weer verkrijgen??
Rechtermuisknop op CDrom station en dan eigenschappen. Daar hebben we een tabblad Automatisch afspelen. Succes verder die zal wel lukken denk ik, daar kan je alles opgeven:).
Jan44 schreef:Ik heb een programma verwijderd maar in de lijst van software blijft deze nog staan. Wanneer ik op verwijder druk dan geeft hij aan dat hij een bestand mist om te uninstallen.
Hoe krijg ik dit programma uit de lijst??
TweakUI kun je een hoop mee. Ik zal hem van de week er eens opzetten en dan zal ik je meer informatie geven.

Pieter
Bezoek ook gerust de website https://mandersonline.nl
Jan44
100+ Poster
100+ Poster
Berichten: 117
Lid geworden op: za 23 aug 2003, 8:56
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Bericht door Jan44 »

Pieter alvast bedankt

Jan
Jan_Kol
500+ Poster
500+ Poster
Berichten: 853
Lid geworden op: ma 04 aug 2003, 0:53
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Jan_Kol »

Je kunt in het configuratiescherm naar Mapopties gaan. Daar kun je bij het derde tabblad: Bestandstypen (W2k en WinXP, W98 moet ook zo kunnen, maar ik weet het tabblad niet meer) aangeven welk programma standaard moet worden gebruikt om een bestand, b.v. *.avi mee af te spelen.

Jan
Plaats reactie